פצצת אמבטיה לילדים: מדריך פשוט להכנת פצצת קצף לשדרוג האמבט

פצצת אמבטיה

 פצצת אמבטיה לילדים יכולה להיות אחלה של מתנה, לאחרים או לעצמכם, ויש לה שני יתרונות: הראשון, היא משדרגת את חוויית האמבטיה, גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת ההרגשה. ושנית, תהליך ההכנה של פצצת אמבטיה ביתית היא משהו שאפשר לעשות יחד עם הילדים, ועל הדרך להסביר להם על המרכיבים השונים, ולראות את הפנים שלהם נדלקות ברגע שהחומר נוגע במים והופך לקצף קסום.

למי שלא מכיר, מדובר על גוש מוצק של סבון ומרכיבים נוספים שמתפרק ומתפורר במגע עם המים ומשחרר ניחוח נעים, ממלא את האמבט בקצף צבעוני והופך את החוויה להרבה יותר מיוחדת.

עוד סיבה שכדאי להכין פצצת אמבטיה לילדים בעצמכם? פצצות אמבטיה (טובות) נמכרות בדרך כלל במחיר של בין 5 ל-15 דולר לאחת (אלו מאמזון, למשל). למעשה, תהליך ההכנה הביתי הוא די פשוט, מרגיע, ומאפשר לנו להתאים את פצצות האמבטיה שלנו במיוחד לריחות והצבעים שאנחנו אוהבים. עם המתכון הבסיסי הזה, יצירת פצצת אמבטיה משלכם אמורה להיות די קלה, ותאפשר לכם ליהנות מאמבטיה צבעונית וניחוחה תוך זמן קצר.

כמעט כל המתכונים של פצצת האמבטיה דורשים אותם מרכיבים ומידות, עם כמה חריגים מדי פעם. המפתח לפצצות אמבטיה מושלמות הוא חומצת לימון (חומצה ציטרית), שאפשר למצוא במחירים נגישים ברשת או בחנויות הטבע והציוד למיניהן. אחרי ההכנה, הן אמורות להחזיק לעד כחצי שנה.

מרכיבים

הנה המרכיבים הדרושים להכנת פצצת אמבטיה לילדים:

  • 1 כוס סודה לשתייה
  • 3/4 כפית מים
  • 1/2 כוס חומצת לימון
  • 1/2 כוס מלח
  • 1/2 כוס קורנפלור
  • 2 כפיות שמן אתרי
  • אופציונלי – כמה טיפות צבעי מאכל (יוסיפו צבע).
  • תבנית ליצירת הצורות (כל תבנית אפיה או עוגיות יכולה להיות בסדר, ואם אין לכם אפשר פשוט לעשות את הפצצות בצורת כדורים).

לגבי בחירת השמן האתרי: שמן אתרי תפוז ושמן לבנדר הם בחירה מוצלחת עבור מתחילים, מכיוון שהם מושלמים לאמבטיה ארוכה ומרגיעה, אך אל תהססו לבחור שמנים בריחות שונים על פי העדפותיכם האישיות או היתרונות הארומתרפיים שלהם. אם אתם מתכוונים לערבב ריחות, נסו להריח את שני הבקבוקים בו זמנית כדי לוודא שהשילוב הוא מוצלח. וכמובן, זכרו כי חלק מהשמנים האתריים אינם מומלצים לילדים ונשים בהיריון.

פצצת אמבטיה לילדים

פצצת אמבטיה לילדים – הוראות הכנה

שלב 1: מערבבים את כל החומרים היבשים בקערת ערבוב גדולה (למעט חומצת הלימון).

שלב 2: מוסיפים את שאר החומרים הנוזליים לצנצנת או קופסת פלסטיק, סוגרים את המכסה ומשקשקים בנמרצות עד לערבוב מלא.

שלב 3: שופכים את תערובת הנוזל לתוך קערת החומרים היבשים, ובעזרת הידיים מערבבים ולשים את התמיסה עד לקבלת מרקם אחיד. בשלב הזה נוסיף גם את חומצת הלימון. סביר להניח שתהיה תסיסה קלה של התמיסה – אין מה להיבהל, זה טבעי.

שימו לב – בשלב הזה התערובת צפויה להיות מעט מתפוררת (כמו חול ים רטוב). זו נקודה בה לא מעט אנשים נוטים להוסיף עוד קצת מים לתערובת, אבל היזהרו מכך, זה עלול להמיס ולהרוס את פצצת האמבטיה.

שלב 4: דוחסים את התערובת לתוך התבנית שבחרנו, או מועכים את התערובת לכדורים. אתם יכולים למלא מעט את התבנית עם התערובת ואז ולהשתמש בכף או בתחתית של כוס על מנת ללחוץ עליה ולהדק אותה ככל האפשר. אחרי השחרור מהתבנית, יש לשים את הכדורים או הצורות שיצרנו על תבנית עם נייר אפיה למשך הלילה.

שלב 5: רצוי לתת לפצצות האמבטיה עוד יום או יומיים עד שיתייבשו לגמרי לפני שאתם משתמשים בהם או עוטפים אותן באריזה כלשהי.

שלב 6: סיימנו. הכינו לעצמכם אמבטיה נעימה וחמימה וזרקו את אחת מפצצות האמבטיה פנימה. זה הזמן ליהנות מפרץ הצבעים, הקצף והניחוח הנפלא שבחרתם.

One Comment on “פצצת אמבטיה לילדים: מדריך פשוט להכנת פצצת קצף לשדרוג האמבט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *