איפה קונים ספרים בצרפתית ועוד 7 אתרים עם ספרים דיגיטליים בחינם

ספרים בצרפתית

היי חברים, בתור אחד שניסה ללמוד צרפתית במשך תקופה ארוכה, הגעתי לנקודה בה אני מחפש ספרים בצרפתית על מנת לקרוא ולשפשף את השפה. זה הוביל אותי לחפש איפה קונים ספרים בצרפתית, ועל הדרך מצאתי גם לא מעט אתרים מהם ניתן להוריד ספרים דיגיטליים (בחלקם גם אודיובוקס) בחינם.

כבר עשיתי את העבודה הקשה, אז למה לא לחלוק? גם אם אצליח לעזור למישהו אחד בלבד שמחפש, עשיתי את שלי!

אז בלי הקדמות מיותרות, הנה רשימת אתרים שמאפשרים להוריד ספרים דיגיטליים בצרפתית. רוצים להזמין עותק מודפס של הספר? קפצו לפסקה הבאה.

ספרים דיגיטליים בצרפתית

מחפשים ספרים בצרפתית? הנה כמה אתרים שכדאי לכם להכיר:

1. INLIBROVERITAS.NET

האתר הזה מציע מעל 1,000 ספרים דיגיטליים בצרפתית.

2. GALLICA.BNF.FR

באתר הזה יש כמעט חצי מיליון כותרים שונים.

3. ManyBooks

מאות ספרים בצרפתית (ובעוד כמה עשרות שפות אחרות, כולל עברית!)

4. BookRix

מאות ספרים בשפות שונות.

5. EBOOKSGRATUITS.COM

יותר מ-3,000 ספרים, בצרפתית בלבד (גם האתר עצמו בצרפתית).

6. La Bibliothèque électronique du Québec

עוד אתר קנדי חביב.

7. Bibliothèque Russe et Slave

כ-1,700 ספרים בצרפתית באתר.

איפה קונים ספרים בצרפתית

איפה קונים ספרים בצרפתית?

לא מצאתם את הספר שחיפשתם באחד מהאתרים החינמיים, או שבא לכם עותק מודפס ונוח לקריאה? הנה כמה אפשרויות מומלצות לקניית ספרים בצרפתית.

1. אמזון

אי אפשר לדבר על קניית ספרים בצרפתית בלי להתחיל עם אמזון (Amazon). בכל זאת מדובר על החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, ולפי דעתי היא מציעה את חווית הקניה ברשת האמינה והטובה ביותר. מעבר ליתרון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי, קניה באמזון מאפשרת לנו ליהנות ממחיר זול יחסית (בטוח יותר זול מהחנויות בארץ), משלוח מהיר באמצעות שליח שמגיע עד הבית ואפס הפתעות במכס.

בונוס נוסף – אמזון היא כבר מזמן לא רק ספרים. למרות שהאתר התחיל את דרכו כחנות מקוונת למכירת ספרים, מאז הם התפתחו לעשרות תחומים נוספים, וכיום אפשר למצוא באמזון ממש הכל – החל ממוצרי קוסמטיקה ועד בצק משחק, מאופנה ועד ציוד טכנולוגי – כמעט כל מה שאפשר לחשוב עליו. למה זה טוב לנו? כי נוכל לשלב הזמנה של ספרים יחד עם מוצרים נוספים, מה שיוזיל את עלות המשלוח הכוללת.

חיפוש קניית ספרים בצרפתית העלה מעל ל-80,000 תוצאות – וזו עדות נוספת למגוון הרחב שהאתר הזה מציע.

מעבר לקטגוריית הספרים בצרפתית באמזון

2. Book Depository

בוק דיפוזיטורי הוא אתר בריטי ענקי המתמקד במכירת ספרים אינטרנטית, והוא מבצע משלוחים בחינם לכל העולם (וגם לישראל). האתר מציע שיטת תמחור ייחודית בה המחירים זהים לכל גולש, כוללים בתוכם את עלות המשלוח – והכי חשוב, ממש ממש זולים.

עבור קונים מישראל, Book Depository הוא ככל הנראה האתר הכי משתלם. לפי בדיקה מדגמית שערך מגזין “דה מרקר” (מקור) לגבי עלויות של 16 ספרים, במגוון טווחי מחיר ונושאים, יצא כי האתר Book Depository היה זול יותר מאמזון בכל המקרים שנבדקו. בנוסף, האתר היה זול ב-38% נוספים מהמחיר הנמוך ביותר שהם מצאו בחנויות הספרים בישראל. לעתים היה מדובר בחיסכון של עד 100 שקל לספר.

מבדיקה שאנחנו עשינו – כולל על כמה ספרים שקנינו וכתבנו עליהם פה באתר – הפרשי המחירים האלו לא רק עדיין קיימים כיום, אלא שהם אפילו התרחבו. מבחינת מבחר, נכון לרגע הכתיבה יש באתר מעל ל-2.5 מיליון (!) ספרים שונים בצרפתית. שני הדברים האלו לגמרי שמים את “בוק דפוזיטורי” בתור הבחירה המומלצת.

מעבר לקטגוריית הספרים בצרפתית ב-Book Depository

4 Comments on “איפה קונים ספרים בצרפתית ועוד 7 אתרים עם ספרים דיגיטליים בחינם”

  1. בעלי מעונין למסור חינם ספרים בשפה הצרפתית שנמצאים בבית הוריו.
    מוזמנים פשוט לבוא ולקחת:)

    1. יעל שלום
      האם עדיין נשארו עוד ספרים בצרפתית למסירה…מעוניין לאימי בת 89 שאוהבת לקרוא רומנים בצרפתית
      במידה וכן נא צרי קשר למאיר טל’ 0523579132

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *