יצירות מגלילי נייר טואלט: 20 דוגמאות שיתנו לכם השראה

גלילי נייר טואלט

סביר להניח שמי שקצת ותיק בתחום היצירה למד להכיר את ערכם הלא יסולא בפז של גלילי הקרטון הוסרטיליים הללו המספקים הזדמנויות בלתי נגמרות לאין ספור יצירות מגלילי נייר טואלט.

ולמי שעוד לא מאמין לנו, אספנו פה 20 המלצות של יצירות מגלילי נייר טואלט המתאימות לילדים ופעוטות (אבל אפילו לכל המשפחה). לחיצה על הקישור עבור כל אחת מהיצירות תוביל אתכם לעמוד ההדרכה המלאה (לצערנו רוב האתרים הם באנגלית מכיוון שאין הרבה מקורות בארץ).

יצירות מגלילי נייר טואלט לילדים

1. קשת בענן לתליה

יצירות מנייר טואלט קשת בענן

מקור

היצירה הזו היא מקסימה וקלה להכנה ולכן היא מושלמת לילדים. לאחר סיום היצירה הילדים יכולים לשחק איתה בחוץ או פשוט לתלות אותה כמו מובייל ולצפות בה מתנדנדת.

2. ינשופים מגלילי נייר טואלט

ינשופים מגלילי נייר טואלט

מקור

איזה חמודים הינשופים האלה שעשויים מגלילי נייר טואלט, לא? אם יש לך ילד שאוהב ינשופים זו הולכת להיות יצירה נפלאה עבורו, והיא משאירה הרבה מקום ליצירתיות וביטוי עצמי.

3. ארנבים

ארנבים מנייר טואלט

מקור

מעבר לעובדה שהארנבים האלו חמודים רצח, הם סופר פשוטים להכנה, וכל מה שאת צריכה הוא קצת נייר בריסטול ומנקה מקטרות (יש חבילות של מאה יחידות צבעונית במשהו כמו 15 ש”ח באמזון).

4. דגים

דגים מגלילי נייר טואלט

מקור

הדגים החמודים הללו הם לא יצירה “נורמלית” מגליל נייר טואלט, כי לא נשמש בגליל עצמו אלא נקפל ונחתוך אותו כדי לקבל את התוצאה. אבל איזו תוצאה נפלאה!

5. כריש

כריש מגליל נייר טואלט

מקור

כדי ללוות את הדגים הקטנים והחמודים שלנו, אנחנו צריכים כריש גדול, ובקרוב יהיה לנו אקווריום נייר שלם. הכריש הזה מגליל נייר הטואלט קל מאד להכנה, ונראה פשוט מהמם!

6. כלבלב חמוד

כלבלב יצירה

מקור

אפשר להכין את הכלבים החמודים האלו לכל אורך השנה, אבל הם יכולים אחלה מתנה ליום האהבה או יום האם.

7. חד קרן

חד קרן מגליל נייר

מקור

חדי קרן הם יצורים קסומים ומיתולוגיים וחדי הקרן האלו העשויים מגלילי נייר טואלט הם קסומים לא פחות מהדבר האמיתי. יש להם שיער בצבעי קשת בענן, קרן זהובה ופנים חמודות שלא ניתן לעמוד בפניהם. מושלם לכל אוהבי חד הקרן!

8. חייזרים

חייזרים מגלילי נייר טואלט

מקור

אם אתם מחפשים מלאכת יצירה מגלילי נייר טואלט שבאמת תאפשר ליצירתיות של הילדים שלכם לזרוח, זו האחת. החייזרים החמודים הללו יכולים להגיע בכל כך הרבה צורות שונות, כך שבאמת אפשר להשתולל איתם!

9. פילים

יצירה פילים

מקור

אומרים שלפילים יש זיכרון צילומי, והם אף פעם לא שוכחים. עוד משהו שיהיה קשה לשכוח זה את היצירה המושלמת הזו, שהיא ממש פשוטה להכנה.

10. אפרוחים

מקור

ממשיכים עם החיות החמודות מגלילי נייר הטואלט, ועכשיו הגענו לאפרוחים הקטנים שממש עכשיו בקעו מהביצה!

11. תמנון

תמנון נייר טואלט

מקור

הנה יצירה מגלילי נייר טואלט שהיא מהירה וקלה, והילדים יכולים לסיים אותה תוך מספר דקות. אם תרצו, תוכלו אפילו להתאים אישית את צבע התמנון שלכם באמצעות נייר מלאכה בצבעים שונים.

12. נמרים

נמרים מגלילי נייר טואלט

מקור

מאז שראינו “טייגר קינג” אנחנו אוהבים את החתולים הגדולים והיפים הללו, וגם אותם אפשר ליצור מגלילי נייר טואלט בקלות.

13. פרפרים

פרפרים מגלילי נייר טואלט

מקור

למרות שזו עוד לא עונת הפרפרים האמיתיים, פרפרים מגלילי נייר הטואלט האלו הם הדבר הבא! ההדרכה שבקישור מראה איך להכין פרפרים כמו בתמונה, אבל אפשר לשחק עם הצבעים והצורות ולייצר אינסוף סוגים שונים.

14. עיר קטנה

עיר מגלילי נייר טואלט

מקור

עוד יצירה מגלילי נייר טואלט שפותחת פתח ליצירותיות בלתי נגמרת. צבע, גג קטן וחלונות – ואתם יכולים לייצר עיר שלמה!

15. טירה קסומה

טירה קסומה

מקור

כמו שהכנו את העיר, ממש בדוגמה הקודמת, נוסיף קצת נצנצים וצבעי פסטל ונשדרג את היצירה לטירה קסומה ומהממת.

16. מלך

מלך מנייר טואלט

מקור

כל טירה צריכה מלך, לא?

17. באולינג מגלילי נייר טואלט

באולינג מגלילי נייר טואלט

מקור

עוד רעיון פנטסטי שיאפשר לכם לערוך משחק באולינג ביתי עם כמה גלילי נייר טואלט וכדור שיכול לערב את כל המשפחה. אולי תוכלו להתחיל טורניר?

יצירות מנייר טואלט לפעוטות

הנה עוד מכה יצירות חמודות, הפעם ברמת קושי פשוטה יותר המיועדת לפעוטות. אולי הם יצטרכו קצת עזרה, אבל כמו שאנחנו מאמינים – אין גיל מוקדם מדי בשביל להתחיל לפתח את היצירתיות!

18. פעילות “הפלת הכדור”

משחק יצירה לפעוטות

מקור

זוהי אחת מאותן יצירות מגלילי נייר טואלט מהירות וקלות לפעוטות שהן גם הזדמנות למידה נהדרת. בתכלס אתם אפילו לא באמת צריכים לעשות שום מלאכה אמיתית בשביל זה, פשוט לקחת את גליל נייר הטואלט ולתת לילד לנסות להפיל כדורי נייר דרכו ולקלוע לקערה.

19. שעונים מגלילי נייר טואלט

שעונים מגלילי נייר

מקור

יצירה נוספת שמשמשת כהזדמנות חינוכית נהדרת. נצלו את הזמן בו אתם מכינים שעונים חמודים מגלילי נייר טואלט כדי ללמד את הילד על אופן העבודה שלשעונים, או קריאת שעון.

20. חותמות

חותמות

מקור

עוד יצירה מגלילי נייר טואלט לפעוטות שככל הנראה תגרום לכם לעבוד יותר קשה מהם, אבל לא נורא – הם בטוח יהנו לשחק עם התוצר המוגמר, וזוהי הזדמנות נוספת ללמוד קצת על צורות וצבעים.

יצירות מגלילי נייר טואלט – סיכום

זהו להיום. אנחנו ממש מקווים שאהבתם את הבחירות שלנו.

יש לכם המלצה נוספת? רוצים לשתף ביצירה שלכם? נשמח לשמוע מכם בתגובות!

One Comment on “יצירות מגלילי נייר טואלט: 20 דוגמאות שיתנו לכם השראה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *