איך לנצח בשש בש – 5 אסטרטגיות מנצחות

שש בש

שש בש הוא משחק המסתמך על הטלת קוביות, כך שאם היריב שלך מטיל שישיות בזמן שאתה מטיל אחד-אחד, אתה כנראה הולך להפסיד לא משנה מה תעשה. אבל בגלל שבמהלך משחק שש-בש יש כל כך הרבה סיבובי זריקת קוביות נפרדים, המזל בדרך כלל משתווה בין שני השחקנים, ומי שמשחק באסטרטגיה הטובה יותר צפוי לנצח. אם אתה רוצה לדעת איך לנצח בשש בש, לימוד הפרטים והרעיונות שמאחורי האסטרטגיות הללו הוא המפתח.

להלן חמש אסטרטגיות שש בש הבסיסיות לניצחון במשחק.

איך לנצח בשש בש

משחק ריצה

משחק הריצה הוא אסטרטגיית השש-בש הפשוטה ביותר. היא כוללת הרצה של חיילי המשחק שלך לעבר לוח הבית שלך במהירות האפשרית. כפי שניתן לצפות, אם שני השחקנים ישחקו משחק ריצה, זה שיהיה לו מזל טוב יותר בזריקת הקוביות ינצח במשחק. זו הסיבה שעליך ללכת על אסטרטגיית הריצה רק במידה ואתה פותח את המשחק עם הטלות קובייה חזקות.

מתחילים – כאלו שמאמינים שרק זריקת הקוביות משפיעה על השאלה איך לנצח בשש בש, מכירים בדרך כלל רק את האסטרטגיה הזו. אבל המשיכו לקרוא, יש עוד כמה, והן שונות לגמרי.

הבליץ

בליץ הוא התקפה כוללת על כלי הדמקה הפגיע ביותר של היריב שלך. במקום פשוט לרוץ ללוח הבית, או לנסות לבנות נקודות מבוססות לאורך הלוח, אסטרטגיית הבליץ מבוססת על נחיתה על כלי היריב בכל פעם שאפשר כדי ללכוד אותם ולתקוע אותם בצד. היתרון של זה הוא לא רק שזה מחזיר את היריב כמה צעדים אחורה, ​​אלא שאולי תוכלו גם ללכוד כמה מהכלים שלו “בחוץ”, במידה והיריב לא יזרוק את המספרים הנכונים בקובייה על מנת לחזור ללוח.

זכור שלתקוף קרוב ללוח הביתי שלך לא “עולה” ליריב בהפסד של הרבה משולשים, ואם הכלי שלך – איתו תקפת – נשאר חשוף, אתה בסיכון לאבד מרחק רב בעצמך.

איך לנצח בשש בש

יצירת חומה

זוהי אסטרטגיית שש-בש הכוללת יצירת “חומה”, או סדרה מחוברת של נקודות שנעשו לאורך הלוח. מומחים רבים רואים בה את האסטרטגיה החיונית ביותר כאשר מנסים ללמוד איך לנצח בשש בש.

על ידי יצירת ארבע נקודות ברציפות, אתה יוצר חומה שהיריב שלך לא יכול לעבור אותה מבלי לזרוק בקוביות חמש או שש. חומה זו לא רק מעכבת את היריבים שלך, אלא גם מספקת מטרה קלה עבור שאר החיילים שלך שמתקדמים קדימה ומחפשים נקודות בטוחות.

אסטרטגיית “יצירת חומה” היא יעילה ביותר בשילוב עם הבליץ, אשר מכונה התקפת “דו-כיוונית קדימה”. הבליץ “אוכל” את הכלים של היריב שלך ומעמיד אותם על האמצע של הלוח, והחומה מוודאת שהירידה ממנו תהיה קשה מאוד, וכתוצאה מכך תבזבז הרבה זריקות קוביות ליריב שלך.

משחק החזקה

בהתרחקות מהלוח הביתי שלך, משחק החזקה מסתמך על שמירה על נקודת עיגון בלוח הביתי של היריב שלך. למרות שלעתים קרובות זה חכם לקדם את הכלי הרחוק ביותר שלך בשלב מוקדם של המשחק כדי להימנע מלהילכד, השארת נקודת עיגון על הלוח הביתי של היריב נותנת לך שני יתרונות.

מבחינה הגנתית, זה נותן לך מקום בטוח לנחות במקרה ואחד מהכלים שלך ייאכל ויישלח למרכז הלוח. זה מונע מהיריב אפשרות לתקוע אותך בתבוסה אוטומטית.

מבחינה התקפית, משחק החזקה מאפשר לאותו עוגן שלך שנמצא במרכז לוח הבית של היריב לספק איום סביר על הכלים המתקדמים של היריב שלך. אם אתה לוכד כלי בלוח הביתי של היריב שלך, ואז היריב שלך לוכד את כלי המשחק שלך בתגובה, אתה עדיין יוצא מאד מורווח מבחינת מרחק שכל אחד איבד.

משחק אחורי

המשחק האחורי לוקח את משחק ההחזקה צעד אחד קדימה ומסתמך על שמירה על מספר נקודות על הלוח הביתי של היריב. ברור, מכיוון שאתה מתחיל רק עם שני חיילים על הלוח הביתי של היריב שלך, שלא תרצה לשחק את המשחק האחורי מבחירה, אלא רק אם החייל שלך “נאכל” שוב ושוב על ידי היריב. המשחק האחורי אינו אסטרטגיית שש-בש מכוונת, אלא יותר דרך להציל משחק שאתה מפסיד.

בנוסף להגברת האיום ההתקפי של משחק ההחזקה, המשחק האחורי גם מטריד את היריב שלך בכך שהוא לוקח נדל”ן יקר מתוך הלוח הביתי שלו.

איך מנצחים בשש בש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *