איך ללמוד קסמים: מדריך למתחילים

איך ללמוד קסמים

יש אנשים שנכנסים לתחום הקסמים כי הם אוהבים ליצור אשליות ואחרים עושים זאת מסיבות רוחניות. אבל זה לא משנה מה המשיכה שלך לעולם המסתורין, ביצוע קסמים פשוטים יכול להיות דרך להשוויץ ביכולות שלך ולהרשים את חבריך. אבל מאיפה מתחילים? המשיכו לקרוא ואנחנו נסביר איך ללמוד קסמים.

איך ללמוד קסמים

אם אתה חדש בביצוע קסמים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לחפש בספרייה הציבורית או ברשת ספרים על קסמים. ספרים הם אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד טריקים חדשים וקלים. לרוב, ספרי קסמים מכילים הסבר של טריקים שתוכלו ללמוד ולעשות באמצעות פריטים יומיומיים שנמצאים בבית או במשרד. ישנם לא מעט ספרי הדרכה לקוסמים מתחילים, המומלצים שבהם הם Magic for Dummies ו-The Complete Idiot’s Guide to Magic Tricks.

ישנם כמה קסמים קלים למתחילים שילדים יכולים ללמוד ולבצע באמצעות חפצים שיש בבית. לאחר שלמדת טריק או שניים, תוכל להתאמן בהופעה עם קהל.

הופעה מול קהל (כמתחילים) יכולה להיות מהממת. בחר להראות טריקים לאנשים שהם ידידותיים, מפרגנים ויציעו לך משוב. בהופעה, מומלץ לעבוד על פרזנטציה טובה ועמידה נכונה מול קהל, שם לרוב הסוד על מנת לרתק את הקהל שלכם.

קרא ביקורות

לפני רכישת ערכות קסמים, ספרים או קורסי הדרכה למיניהם, מומלץ לקרוא ביקורות ולקבל חוות דעת. בדרך כלל, ספרים מספקים את התמורה הטובה ביותר, מכיוון שהם מציעים את מירב הטכניקות והטריקים במחיר יחסית זול. קורסי הדרכה עשויים לעלות יותר מספרים וללמד פחות טריקים, אבל הם מאפשרים לך לראות את ההסבר בפעולה, לרוב דרך סרטונים. סביר להניח שאם אתה לומד חזותי (כזה שמעדיף לראות מאשר לקרוא), לימוד דרך קורס מצולם יהיה נוח יותר עבורך.

לך לחנות קסמים

זה נפוץ שיש לך את הדחף ללכת לחנות קסמים ופשוט לקנות מגוון אביזרים וטריקים כדי להתנסות איתם וללמוד, אבל חשוב לזכור שייתכן וחלק מהאביזרים והקסמים לא יתאימו לרמת המיומנות הספציפית שלך. בנוסף, קניית ערכות קסמים זה דבר שעלול להפוך ליקר מאד ככל שמתקדמים ברמה – חפשו טריקים שמומלצים למתחילים ובמחיר סביר. לדוגמה, אתה יכול להרשים את החברים שלך עם טריקים כמו כפית קסמים או עיפרון מגנטי.

הצטרף לקהילה

יצירת קשר עם קוסמים אחרים היא דרך מצוינת לנסות בחופשיות את הטריקים החדשים שלך ולהראות אותם לאחרים מבלי שתצטרך לדאוג מכישלון וחשיפת סודות. קוסמים אחרים יכולים לספק לך משוב בעל ערך וללמד אותך שיטות טובות עוד יותר. בלא מעט מקומות יש מועדונים מקומיים שבהם תוכלו להיפגש ולעבוד עם קוסמים אחרים.

אם התמזל מזלכם שיש לכם חנות קסמים מקומית באזורכם, תוכלו גם לבדוק האם היא מארחת מועדון לקוחות כלשהו. רוב חנויות הקסמים מספקות מקום מפגש לשיחה עם קוסמים אחרים. בימינו, זה די נדיר למצוא חנויות קסמים מקומיות, לכן ברגע שמצאתם אחת שאתם אוהבים מומלץ לתמוך בה על ידי רכישת טריקים ואספקה.

לקריאה נוספת: 7 משחקי פנטומימה ודמיון לילדים – ולמה הם חשובים להתפתחות שלהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *