איך עושים לב במקלדת

לב מקלדת

שאלה: איך עושים לב במקלדת של המחשב או הטלפון?

תשובה: סמל הלב (♥) הוא תו מיוחד שנראה בדרך כלל בצ’אטים מקווני ובאתרי רשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. אבל אין מקש עם סמל הלב במקלדת. אז איך מקלידים אחד כזה? פשוט עקבו אחר ההוראות הפשוטות הללו עבור מחשבי Windows ומקינטוש.

איך עושים לב במקלדת Windows?

הקש והחזק את מקש Alt ולאחר מכן הקש 3 בלוח המקשים המספרי בצד ימין של המקלדת. זה יזין את סמל הלב (♥). Alt+3 הוא דוגמה לקוד Alt של Windows, שזה בעצם דרך קלה להזין מאות תווים מיוחדים ב-Windows. לדוגמה, Alt+1 מוסיף פרצוף סמיילי (☺) ו-Alt+0162 מוסיף סמל סנט (¢).

אגב, בצורה דומה ניתן להוסיף לטקסטים שלנו את סימני הניקוד בעברית.

אתה יכול לגלות קודי Alt אחרים על ידי החזקת Alt ולחיצה על אחד עד ארבעה מספרים ברצף. רק ודא שאתה משתמש בלוח המקשים המספרי (זה שנמצא בצד שמאל של המקלדת), מכיוון שזה לא יעבוד אם אתה משתמש במספרים שמעל האותיות. אם למקלדת שלך אין לוח מקשים מספרי, תוכל ללחוץ על מקש Num Lock ולהשתמש במקשים שעליהם מודפסים מספרים קטנים. לדוגמה, אתה אמור לראות 1, 2 ו-3 מודפסים על המקשים J, K ו-L.

איך עושים לב במקלדת מקינטוש?

: ניתן להכניס את סמל הלב באמצעות לוח התווים של Mac OS X. רוב האפליקציות של ה-Mac מאפשרות לך לפתוח את לוח התווים על ידי בחירה ערוך ← תווים מיוחדים (Edit → Special Characters) או על ידי לחיצה על קיצור המקשים Command+Option+T.

לאחר שפלטת התווים פתוחה, לחץ על החץ שליד הקטגוריה “סמלים” (Symbols), ולאחר מכן בחר בקטגוריית המשנה “סמלים שונים” (Miscellaneous Symbols). אתה אמור לראות מספר סמלי לב בשורה התשיעית. הסמל השמיני הוא סמל הלב הסטנדרטי. לחץ על הלב כדי לבחור אותו, ולאחר מכן לחץ על כפתור הוספה בתחתית פלטת התווים כדי להכניס את הלב (♥) בכל מקום שבו הסמן שלך נמצא באפליקציה הנוכחית.

אם האפליקציה הנוכחית לא תפתח את לוח התווים, תוכל להוסיף לו קיצור דרך בצד ימין של שורת התפריט של Mac OS X. לשם כך, פתח תחילה את העדפות המערכת (System Preferences) ולאחר מכן בחר בחלונית ההעדפות “בינלאומיות” (International). בחלון הבינלאומי, בחר את תפריט הקלט (Input), ולאחר מכן לחץ על תיבת הבחירה שליד לוח התווים, ולאחר מכן סמן את התיבה בתחתית החלון שאומרת “הצג תפריט קלט בשורת התפריטים” (Show input menu in the menu bar). זה יאפשר לך לבחור את לוח התווים מסמל הדגל בשורת התפריט של Mac OS X.

אתה יכול להשתמש בפלטת התווים כדי לבחור ולהכניס תווים וסמלים רבים אחרים מלבד הלב. פשוט לחץ על הקטגוריות השונות כדי להציג את רשימות הסמלים הזמינים. אתה עשוי להיות מופתע ממה שאתה מוצא.

לקריאה נוספת: ניקוד במקלדת מק – הסבר קצר על ניקוד בסביבת מקינטוש

מקלדת

ועוד שיטה (פשוטה)

שיטה נוספת להזנת סמל לב היא פשוט להעתיק אותו מכל מקום שתמצאו (לדוגמה, מדף אינטרנט) ולהדביק אותו היכן שתרצו. כמובן, שיטה זו דורשת תחילה למצוא סמל לב להעתקה.

כדי להזין סמל לב בדף אינטרנט, אתה יכול להקליד את קוד ה-HTML הבא:

♥

התוצאה תהיה סמליל לב (♥).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *