גיבוי אנשי קשר בג’ימייל: מדריך

גיבוי אנשי קשר ג'ימייל

אם יש לך הרבה אנשי קשר בטלפון אנדרואיד שלך, מומלץ ללמוד איך לבצע גיבוי אנשי קשר בג’ימייל (ובעצם שמירה שלהם ישירות בחשבון ה-Google שלך). לאחר שתעשה זאת, תוכל לשחזר בקלות אנשי קשר שאבדו או נמחקו מגיבוי Google שלך ​​מאוחר יותר.

כמה מספרי טלפון אתה יודע בעל פה? הסתמכות על טכנולוגיה כדי לזכור דברים כאלה יכולה להרגיש קצת חסרת אונים, אבל בחיים המודרניים יש יותר מדי פרטים לזכור בשביל שהמוח שלנו יוכל לאחסן אותם בלי עזרה חיצונית. אז זה הגיוני להסתמך על המכשירים הסלולריים שלנו לשמירת פרטי ההתקשרות של האנשים השונים שנכנסים ויוצאים מחיינו.

הדרך הקלה ביותר לשמור את אנשי הקשר שלך – גם אם הם נמצאים על מכשירים שונים – היא על ידי שמירה שלהם ישירות לחשבון Google המשויך למכשירים האלו.

הדבר החיובי בסיפור הוא שלא צריך לעשות זאת באופן ידני בכל פעם שיש לך מספר חדש או כתובת דוא”ל חדשה שאתה רוצה להוסיף לאוסף אנשי הקשר שלך. ועבור אלו מאיתנו שיש להם מכשירי אנדרואיד, ניתן לבצע זאת במהירות ובקלות.

איך לגבות אנשי קשר מהטלפון לחשבון גוגל

כיצד לגבות את אנשי הקשר מאנדרואיד לחשבון גוגל

  1. עבור אל ה-“הגדרות שלך” (Settings).
  2. הקש על “מערכת” (System) ולאחר מכן בחר “גיבוי” (Backup) – ייתכן שזה יימצא תחת “גיבוי ואיפוס” (Backup and reset), מתחת לסעיף “משתמש וגיבוי” (User and backup).
  3. הפעל את “גיבוי ל-Google Drive”.

כיצד לשחזר את אנשי הקשר שלך מגיבוי Google

לאחר השלמת השלבים לעיל, תהיה לך אפשרות לשחזר כל אנשי קשר בטלפון שאבדו על ידי אחזורם מהגיבוי שלך בכל שלב מאוחר יותר. הנה איך לעשות את זה:

  1. פתח את ההגדרות שלך (Settings).
  2. הקש על “גוגל” (Google).
  3. תחת “שירותים” (Services) בחר “שחזר אנשי קשר” (Restore contacts) – בהתאם למכשיר שלך, ייתכן שזה גם חלק נפרד משלו; ואלה עם מספר חשבונות Google יצטרכו לבחור את החשבון הנכון על ידי הקשה על “מחשבון” (From account).
  4. בחר את המכשיר עם אנשי הקשר שברצונך להעתיק.
  5. הקש על “שחזר” (Restore) – המתן עד שתראה הודעת אישור לפני ניווט הרחק מהמסך.

כמה הערות על גיבוי אנשי קשר בג’ימייל

בעת שימוש בשיטת השחזור לעיל, המכשיר שלך ישמור רק אנשי קשר שעדיין לא שמרת, מה שעוזר להימנע מיצירה של אנשי קשר כפולים. אתה יכול גם לבחור למזג את אנשי הקשר השמורים שלך עם אלה שכבר נשמרו במכשיר שלך, מה שיעלים את הכפילויות (אם קיימות). אנשי הקשר החדשים שלך יסונכרנו עם חשבון Google שלך​, יחד עם שאר החשבונות שחיברת אליו.

בזמן שאתה משחזר, תהיה לך גם אפשרות לדלג על שמירה של אנשי הקשר בכרטיס ה-SIM או בזיכרון המכשיר שלך לאחר בחירת אנשי הקשר שברצונך להעתיק. כדי לעשות זאת, פשוט כבה את אפשרויות “כרטיס ה-SIM” או “אחסון מכשיר” לפני שתלחץ על “שחזור”.

גיבוי אנשי קשר בג'ימייל - מדריך

הנה עוד כמה מדריכים שימושיים בנושא דומה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *