תחפושת משותפת לשתי בנות: 8 רעיונות של הרגע האחרון

תחפושת לזוג

אם אתן מסוג האנשים שמחפשים להיות מסמר המסיבה בכל אירוע פורים, אז – כמו שאנחנו ממליצים לעשות עבור כל הדברים בחיים – למה לא להישען על החצי הטוב יותר שלכן? בפוסט של היום נסקור כמה רעיונות של תחפושת לשתי בנות (או לבן ובת) – שתעזור לכן להראות לכולם שאת וה-BFF שלך לא רק “שותפות לפשע”, אלא גם שותפות לסטייל.

עיצוב והכנה של תחפושת בעבודת יד זה משהו שיכול להיות פעילות מהנה וחביבה, בטח ביחד, ובכל זאת יש גם לא מעט אופציות מוכנות מראש שיכולות להיות שוות – במידה ואיך לכן זמן להכין או שסתם נזכרתן מאוחר. בכל מקרה, כדי לעזור לכן לבחור, אספנו פה רשימה של רעיונות לתחפושות משותפות שאהבנו.

נתחיל.

תחפושת לשתי בנות

שימו לב שהתמקדנו בתחפושות שניתן להזמין בצורה מוכנה – אבל כמובן שאתן יכולות להתייחס לכל אחד מהרעיונות בתור – ובכן, רעיון – ולהמשיך ולהכין את התחפושת באופן עצמי.

תחפושת אלזה ואנה מפרוזן

נתחיל עם התחפושת שהיא אחת הנפוצות (והאהובות) בישראל, וכזו שמתאימה לזוג בנות, או לכמה בנים אמיצים…

את הבגדים אפשר לקנות בזול ברשת או בחנויות המקומיות, ואת האיפור והתסרוקת אפשר לעשות בקלות (הנה מדריך לצמה של אלזה) – חפשו את זה ביוטיוב ותמצאו מגוון רחב של סרטוני הדרכה.

תחפושת פרוזן לזוג בנות

אופציה נוספת זמינה באמזון – טיפה יותר יקרה אבל גם יותר איכותית.

פרוסות חמאת בוטנים וריבה

סט זול ופשוט שנותן לנו שתי תחפושות במחיר של אחת בצורת פרוסות עם חמאת בוטנים וריבה. ואין מה לדאוג שיהיה לכן חם, ניתן להסיר את החלק מספוג בפשטות כדי שיהיה לכן יותר נוח בהמשך החגיגות.

תחפושת מריו ולואיג’י

זו עוד תחפושת המתאימה לזוג שאינה דורשת יותר מדי עבודה. כמעט ולא דרוש איפור כי מריו ולואיג’י הם גברים: הדבר היחיד שתצטרכו הוא לצייר או להדביק שפמים, בתוספת תלבושות מוכנות מראש או ביצירה עצמית עם אוברול כחול, חולצה ארוכה אדומה או ירוקה ותוספת קטנה של כפתורים צהובים שניתן להכין בקלות מלבד או סול. הוסיפו מגפיים צבאיות או נעלי הרים וכובעים תואמים, ואתן מוכנות.

תחפושת מריו ולואיג'י

סבון וליפה

התחפושות המטופשות להפליא הללו מתאימות לרוב האנשים, אך המגיבים באמזון ציינו את תחפושת הליפה לטובה וטענו כי היא נמתחת בקלות. גם תחפושת הסבון די מפרגנת, רק הקפידי שלא לאבד את הבלונים!

התאומות מ-“הניצוץ”

אם אתן יותר בכיוון של תחפושת מפחידה, את והחברה יכולות להתלבש בתור התאומות המפחידות מסרט האימה הקלאסי “הניצוץ”. התלבושת מגיעה מוכנה לגמרי – את רק צריכה לתרגל את השורה הידועה לשמצה שלהן: “בוא לשחק איתנו, דני”. מפחיד ומגניב.

גברים בשחור

תרגלו את פני הפוקר שלכן, בחרו את בן / בת הזוג שלכם ולבשו מלתחה שחורה לגמרי – חליפות, עניבות ומשקפי שמש – כדי לקלוע למראה הקולנועי האייקוני הזה.

תחפושת גברים בשחור

במקרה הזה לא מצאנו דוגמה לתחפושת מוכנה, אבל כאמור זה משהו ממש פשוט להכנה.

ארוחת בוקר

תחפושת לשתי בנות פשוטה שהיא אחלה אפשרות של הרגע האחרון לקשות החלטה: הסט הזה של ביצת העין והבייקון מגיע תוך זמן מהיר, זול, ויושב בכלל לא רע על הגוף.

צעצועים מהסרט “צעצוע של סיפור”

מושלם לילדים הקטנים שבחבורה – קנו שתי חולצות טי פשוטות שיהפכו אתכם לוודי ובאז שנות אור, או אספו קבוצת חברים והרחיבו את צוות הדמויות מהסרט.

לסיכום

יש לכן המלצות נוספות, שאלות או הערות? נשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *