ספר פוקר למתקדמים: 4 ספרים על אסטרטגיית משחק בטורנירים

פוקר

לא מזמן חיפשתי ברשת ספר פוקר למתקדמים. לא שאני איזה גאון פוקר, אבל אני משחק כבר כמה שנים באופן די קבוע, גם ברשת וגם עם חברים, והחלטתי שהגיע הזמן שאקדיש קצת זמן כדי לשפר את המשחק שלי.

אחת הבעיות היא שהתחום הזה עוד לא מספיק מפותח בארץ, ולכן אין הרבה מקורות מידע מעניינים ורלוונטיים שהיו שימושיים עבורי. מנגד, באנגלית יש המון – ועל ארבעה מהם החלטתי לכתוב כאן. עבור מי שמוכן להשקיע את המאמץ מדובר על ספרים מרתקים – שבוודאות ישפרו את רמת המשחק שלכם, בדגש על אסטרטגיית משחק בטורנירים רבי משתתפים.

מודה, בזמן הכתיבה עוד לא סיימתי לקרוא את כולם – אבל אחרי מחקר ארוך ברשת צמצמתי את הרשימה ל-4 הבאים (אותם הזמנתי), ולמרות שאני יחסית באמצע הדרך אני בהחלט יכול להמליץ עליהם.

פוקר למתקדמים

ספר פוקר למתקדמים – טופ 4

הכי מומלץ באופן כללי: “להרוג את פיל” – זמין באמזון

“מתאר טכניקות פשוטות ויעילות להילחם בשחקני טורניר מיומנים ומנוסים ממך.”

הטוב ביותר למתחילים: “זכייה בטורנירי פוקר – יד אחת בכל פעם” – זמין באמזון

“תחשוב על סדרת הספרים הזו כעל כיתת אמן בפוקר טורנירים.”

נו לימיט פוקר הטוב ביותר: אליפות No-Limit ו- Pot-Limit Hold’em – זמין באמזון

“ספר מצוין שמתמקד גם בנו לימיט וגם בהולדם שהם פחות נפוצים.”

הטוב ביותר לשחקנים מתקדמים: פוקר טורנירים לשחקנים מתקדמים – זמין באמזון

“כולל מתי ואיך להתאים את האסטרטגיה שלך בשלבים שונים של הטורניר.”

ספר פוקר למתקדמים

קיל פיל: המסלול המהיר להצלחה בטורנירי פוקר טקסס הולדם

הספר זה של סטיבן הסטון ולי נלסון מתווה טכניקות פשוטות ויעילות המאפשרות להילחם בשחקני טורניר מיומנים ומנוסים מכם. זה, יחד עם ספרי ההמשך שלו שינו את פני פוקר הטורניר, והעניקו לחבר’ה הקטנים את הכלים להילחם במקצוענים. הספר הזה מספק מעין קורס מקוצר, ה-“Kill Phil Rookie”, שהוא פשוט מספיק כדי ששחקנים חדשים יכולים ללמוד אותו תוך שעהולאחר מכן ממשיך עם שלבים נוספים בסולם. הוא כולל דרכים להתאים את המשחק שלך למצבים שונים של טורנירים, כולל טורנירי אונליין, סיט אן-גו ושולחן יחיד.

זכייה בטורנירי פוקר – יד אחת בכל פעם

ספר פוקר למתקדמים שלוקח אתכם לתוך התודעה של שלושה משחקני הטורנירים המקוונים הטובים ביותר בהיסטוריה, שעוברים אתכם יחד על חלק מ-35,000 הידיים שהם שיחקו בטורנירים. הגישה הייחודית שהם נוקטים בסדרה מרובת כרכים הזו מעניקה חווית למידה שונה לחלוטין מכל ספר אחר בסביבה. הכותבים הם שלושה מנצחי טורנירים עקביים, שהם גם במקרה מורים לא רעים. חשבו על סדרת הספרים הזו בתור כיתת אמן בפוקר טורנירים. היא מאפשרת להיכנס למוחם של המקצוענים במגוון גדול של מצבים.

אליפות No-Limit ו- Pot-Limit Hold’em

אלופי הפוקר טום מקאווי וטי-ג’יי קלוטיאר שיתף פעולה בספר המצוין הזה שמתמקד גם בפוקר No-Limit וגם ב-Pot-Limit Hold’em שהם סוגים פחות נפוצים של המשחק. מכיוון שאין שני שחקנים שמשחקים באותה הצורה, זה חשוב שכל אחד מהם ידע לשלל את מחשבותיו לגבי האסטרטגיה הטובה ביותר לשחק במצבים, שלבים וידיים מסוימיים בטורנירי הולדם. סיפורים ממשחקים אישיים של המחברים מעניקים לספר תחושה אישית. זה משהו חיובי מצד אחד, אבל גם שלילי, מכיוון שיש קוראים שמעדיפים יותר סטטיסטיקות ופחות סיפורים.

פוקר טורנירים לשחקנים מתקדמים

דייויד סקלנסקי, מחבר ספר הפוקר המפורסם “תורת הפוקר”, מתמקד בספר הזה בשאלה כיצד שחקנים רגילים יכולים לעשות את המעבר למשחק מוצלח בטורניר, כולל מתי ואיך להתאים את האסטרטגיה בשלבים שונים של הטורניר. הוא ילמד אתכם על ההשפעה של הפסדים, רעיון ה-Gap, שימוש באסטרטגיית אול-אין וכיצד הערך המשתנה של הצ’יפים משפיע על המשחק.

פוקר למתקדמים

לסיכום

יש לכם המלצות נוספות? הערות על ההמלצות שלי? רוצים ללמוד איך לערבב את הקלפים כמו מקצוענים?

אשמח לשמוע בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *