איך למחזר נרות: הכנת נרות באופן ביתי

הכנת נרות

לכל אחד שמכין נרות באופן ביתי (או פשוט משתמש בהם) יישארו בסופו של דבר הרבה שאריות של שעוות נרות. החדשות הטובות? אתם יכולים להיות חסכוניים וידידותיים לסביבה בו זמנית על ידי מחזור של השעווה. בעזרת שאריות שעווה צבעוניות או ריחניות, תוכלו להכין נרות חדשים – ועל הדרך לשחק וללמוד תבניות חדשות או טכניקות מזיגה חדשות. המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך למחזר נרות!

שעוות נרות לרוב יכולות להכיל כמה תערובות של סוגי שעוות שונות, וההימור הטוב ביותר שלכם הוא למחזר נרות דומים באותה אצווה. בנוסף, עדיף להשתמש בשעווה ממוחזרת עבור נרות שלא אכפת לכם אם הם נשרפים בצורה גרועה. אם יש לכם מיכלים משומשים, תוכלו למחזר גם את מכלי הנרות!

מה נצטרך

ציוד / כלים:

  • סיר היתוך
  • מלקחיים, צ’ופסטיקס או מזלג
  • גיגית, דלי או תבניות
  • מסננת (לא חובה)

חומרים:

  • שאריות של שעווה או תחתית נרות שרופה

איך למחזר נרות – הוראות

1. הפרידו את השאריות

הפרידו את השאריות וחתיכות השעווה ומיינו אותן לערימה אחת לא ריחנית ו/או לא צבעונית ולערימה ריחנית ו/או צבעונית.

נסו להתאים שאריות ריחניות למשפחות ריחות דומות (לדוגמה, הדרים, פרחים, חריפים). זה מפשט את הדברים ויעזור לנו להשיג תוצאה סופית עם ריח נעים יותר.

2. הכינו את השאריות

נתחיל מהערימה ללא ריח/ללא צבע, וננסה לקצץ כמה שיותר מהפתיל השרוף. הסירו את כל הקווצות של הפתיל או התוויות שהיו על הנר וגרדו כל שאריות לכלוך או חלקים מלוכלכים של שעווה.

3. המסת השעווה

הכניסו את החלקים לסיר ההיתוך של השעווה שלכם והמסו אותם באיטיות. לאחר ההמסה, הסירו את כל חלקי הפתיל מהשעווה המומסת בעזרת מלקחיים, צ’ופסטיקס או מזלג.

4. סינון השעווה

אם יש עדיין הרבה פסולת בשעווה, אפשר לסנן אותה דרך מסננת קמח ישנה או כל סוג אחר של מסננת. אפשר גם פשוט לשפוך את החלק הטוב ולזרוק את השאר.

5. אחסנו את השעווה או הכינו נר חדש

לאחר שהשעווה נקייה, שפכו אותה לתוך כלי קיבול או צנצנת לשימוש מאוחר יותר. לחלופין, שלבו את השעווה המומסת עם חומרי ריח וצבע שונים כדי ליצור נרות כפי שהייתם עושים עם שעווה חדשה.

אם השעווה שלכם צבעונית וריחנית, אתם עדיין יכולים לעשות בה שימוש חוזר – אתם רק צריכים לשלב נכון את הצבע והריח הנוספים. תערובות של צבעים בדרך כלל ייצאו בגוון חום כלשהו, בעוד שתערובות של ריחות יכולות להיות מורכבות להפליא או פשוט נוראיות. זה ייקח קצת ניסויים כדי למצוא את השילוב שעובד.

איך למחזר נרות

וזהו. קל, פשוט, חסכוני וסביבתי!

ואם קצת התלכלכתם במהלך תהליך ההכנה, זה ממש לא נורא. קראו –

לקריאה נוספת: איך לנקות שעווה של נרות מכל סוגי הבדים והמשטחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *