איך לנצח במונופול: טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לכם לנצח במשחק

איך לנצח מונופול

זה נכון שנצחון במשחק מונופול תלוי בלא מעט מזל, אבלעם האסטרטגיה הנכונה שחקנים מיומנים יכולים לנצח את המשחק בתדירות גבוהה יותר מאשר אחרים. אז איך לנצח במונופול? השתמשו בטיפים וברמזים הבאים בפעם הבאה שתשחקו, ותחייכו כל הדרך אל הבנק.

איך לנצח במונופול

הדרך הטובה ביותר לנצח משחק מונופול היא להחליט על אסטרטגיה ולהתמיד בה. זה די מובן מהשם של המשחק, אבל קחו בחשבון ששיתוף פעולה לא הולך לעבוד – המטרה שלכם צריכה להיות לגרום למתחרים שלכם לפשוט את הרגל על ידי בעלות על כמה שיותר נכסים על הלוח. יחד עם זאת, יש כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה באפקטיביות, ולנצח יותר.

1. הכירו את ההסתברויות

כמו כל משחק קוביות, גם במונופול יש חשיבות להסתברות – וכמו שחישוב נכון של הסיכויים בפוקר יכול להביא להצלחה, כך גם פה. לדוגמא, רוב השחקנים מבצעים הקפה שלמה סביב הלוח בחמש תורים. בנוסף, אתם צפויים לזרוק “דאבל” לפחות פעם אחת בחמש התורים האלה (דאבל מתרחש בערך ב-17 אחוז מזריקות צמד קוביות).

מונופול

2. קנו חכם

הקפידו תמיד לקנות נכסים זמינים אם אחד מהכללים הבאים תקף לגביהם:

  • אף שחקן אחר אינו הבעלים של נכס אחר מאותה הקבוצה (עיר או תשתית).
  • אם הרכישה תעזור לכם להחזיק שניים או שלושה נכסים מאותה קבוצה.
  • אם הרכישה חוסמת מישהו אחר מלהשלים סט.
איך לנצח במונופול

3. הנכסים עם הכי הרבה תנועה

קנו את הנכסים ששאר השחקנים דורכים עליהם הכי הרבה. העיר רמת גן היא העיר עליה נוחתים הכי הרבה (לא כולל בית הסוהר). הרכבת הצמודה לעיר גם היא ריבוע נפוץ.

איך לנצח במונופול

4. מסילות רכבת ותשתיות

הרכבות בדרך כלל עדיפות על התשתיות, אבל כדאי לרכוש תשתית במידה וההזדמנות עולה (במיוחד אם תוכלו להשיג את שתיהם). הרכבת הקרובה לנקודת הפתיחה של המשחק היא ההכי פחות מומלצת להחזקה, כי תדירות הנחיתה עליה הכי נמוכה.

רכבת מונופול

5. אסטרטגיות כלא

צאו מהכלא במהירות בתחילת המשחק, גם אם אתם צריכים לשלם את הקנס. בהמשך, כאשר התנועה סביב הלוח מסוכנת יותר ויכולה להיות יקרה מאוד, הישארו בכלא ככל שתוכלו.

כלא מונופול

6. בנו 3 בתים מהר

כאשר אתם בונים על הנכסים שלכם, נסו להגיע לשלושה בתים במהירות האפשרית. שכר הדירה עולה באופן משמעותי בין שניים לשלושה בתים, ברוב המקרים יותר מפי 2!

איך לנצח במונופול

7. על נכסים זולים, בנו 4 בתים

אם אתם תקועים עם נכסים עם הכנסה נמוכה, בנו עליהם במהירות ארבעה בתים כדי לייצר מחסור בבתים, כך שלפחות תפגעו בסיכויים של השחקנים אחרים לבנות על הנכסים שלהם. 24 מתוך 32 בתים (או 6 מתוך 12 מלונות) שזמינים במשחק יכולים להיות “תקועים” על שש נכסים בלבד.

איך לשחק מונופול

8. משכנתא

הימנעו מלקחת משכון על נכסים כאשר אתם הבעלים של שניים או יותר מהנכסים באותה הסדרה. אם נכס אחד בקבוצה ממושכן, אינכם יכולים לבנות על אף אחד מהנכסים בקבוצה הזו.

9. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

קבוצת הנכסים השנייה בכל אח מארבעת הצדדים של הלוח היא השקעה טובה יותר מאשר קבוצת הנכסים הראשונה. עלות הבניה של הבתים והמלונות בעיר השנייה בצד הלוח המסוים עולים כמו בעיר הראשונה, אך שכר הדירה שמתקבל עבורם גבוה יותר.

איך לנצח במונופול

10. קנו את הנכסים הכתומים

שלישיית הנכסים הכתומים היא מונופול מצוין שכדאי להחזיק בגלל הקירבה שלהם לכלא. זריקת קוביות של 6 או 8 מהכלא (שתיים מהזריקות הנפוצות ביותר) תנחית את השחקן על הנכסים הכתומים.

ועוד שני טיפים

בלי רחמים! אם שחקן נופל או קרוב לנפילה, הוציאו אותו מהמשחק סופית. המזל במונופול יכול להשתנות מהר, וקאמבקים תמיד אפשריים.

בנוסף, אל תשכחו שאתם יכולים לקנות בתים, לבצע עסקאות וכו’, בתורכם אבל גם בין התורים של כל שחקן אחר (כן, זה בחוקי משחק המונופול). נצלו את הזמן הזה כדי לבצע מהלכים מהירים.

וזהו. שיהיה לכם משחק מוצלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *