איור אריה: איך לצייר אריה ודפי צביעה להדפסה

אריה

אנחנו ממשיכים עם סדרת המדריכים שלנו בנושאי “איך מציירים” בה אנו מלמדים איך לאייר בצורה פשוטה דמויות, חפצים, וחיות שונות, בצורה קלה ומהירה. והיום, נלמד ביחד איך לצייר אריה.

חשוב להבהיר מראש שלא מדובר בציור מתוחכם מדי, ובטח שהוא לא יכול ללמד משהו מאיירים מתקדמים או מקצועיים, אלא פשוט נועד לשמש כבסיס התחלתי עבור איור חביב וקל לביצוע, שייתן לכם מסגרת קטנה ויעזור לכם לקבל נקודת פתיחה נוחה – ומיועד לכל מי שרוצה להשתפר בציור.

כל מה שאנחנו צריכים זה דף נייר ועפרון (או עט). נתחיל.

איך לצייר אריה

אז איך מציירים אריה? הדרך הכי פשוטה ללמוד היא באמצעות סרטון – אנו ממליצים לצפות בו. אנו לא ממליצים לנסות ולעקוב אחרי הצייר המוכשר שבסרטון (לפחות לא בצפייה ראשונה). אין לכם מה למהר: בהמשך העמוד אנו נפרט את השלבים השונים בתהליך.

בשלב ראשון, נתחיל דווקא מהאף, העיניים וקצה הראש של האריה. חשוב לקחת בחשבון את שאר הגוף שעומד לבוא ולכן לוודא שיש לנו מספיק מקום לכל ציור האריה ולא יגמר לנו המקום בדף או במשטח הציור.

לאחר ציור האף, העיניים והאוזניים, נמשיך מטה ונצייר את הרעמה של האריה שלנו. דרך נוחה לצייר את הרעמה של האריה בקלות היא לחשוב עליה בתור זקן עבות שמשתלשל מראשו של האריה.

הגעתם לפה? עשיתם 90% מהעבודה. כל מה שנשאר הוא להוסיף את הגוף של האריה. נסו לצייר אותו בקווים שאינם ישרים, ממש כמו בטבע. הוסיפו את הרגליים והזנב.

השלב האחרון הוא הפינישים הקטנים: ציפורניים בכפות הרגליים, שערות בקצה הזנב והצללה במקומות הנכונים.

והגענו לשלב האחרון, ואולי הכי כיף – שלב הצביעה. זהו לרוב השלב הכי מהנה בקרב הילדים, והוא מתחיל עכשיו. קחו את הצבעים המועדפים עליכם וצבעו את האריה שלכם איך שאתם רוצים!

לא הצלחתם לצייר יפה? בהמשך נביא כמה דוגמאות לדפי צביעה עם ציורי אריה.

בואו נצייר עוד חיות: איך לצייר סוס | איך לצייר חתול

דפי צביעה אריה

הנה כמה דוגמאות של ציורי אריה שתוכלו להדפיס ולצבוע (דפי צביעה).

תבלו!

אריה דף צביעה
אריה דף צביעה
איך לצייר אריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *