7 משחקים למסיבת רווקים שירימו לכם את הערב

משחקים למסיבת רווקים

אז הוטלה עליך המשימה לארגן מסיבת רווקים לחבר או קרוב משפחה. אתה רוצה שלחתן לעתיד יהיה ערב מושלם וחד פעמי, וזו משימה לא פשוטה – בכל זאת זה יכול להיות מאד מאתגר למצוא דרכים לשמור על מצב רוח מרומם של קבוצה שלמה של אנשים למשך ערב שלם, או אפילו סוף שבוע ארוך במקרים מסוימים. כדי לעזור לך, ריכזנו פה כמה משחקים למסיבת רווקים שיכולים להרים את הערב ולעזור לחברים שלכם לצחוק, לשתות וליצור כמה זיכרונות מדהימים.

לא רק שהרעיונות לפעילות למסיבת רווקים שאנחנו הולכים לכסות הם מהנים מאוד, אלא שהם גם שוברי קרח נהדרים. אחרי הכול, אין ערובה שכל החברים של החתן כבר מכירים אחד את השני, וייצור דינמיקה קבוצתית טובה ישר על ההתחלה היא דבר חשוב ביותר.

רק דבר אחד שחשוב לקחת בחשבון לפני שאנחנו מתחילים – משחקים למסיבת רווקים לרוב כוללים אלכוהול מסוג כלשהו. אם אתם לא רוצים לשתות, עדיין ניתן לשחק בחלק מהם בלי אלכוהול. עם זאת, חלק פשוט לא יעבדו.

ואחרי כל זה, נתחיל.

משחקים למסיבת רווקים

1. Drink-A-Palooza

Drink-A-Palooza הוא משחק לוח חדש וחביב המשלב הרבה משחקי מסיבת רווקים נפוצים בחבילה אחת.

רוב הסיכויים שלמשתתפים במסיבת הרווקים שלכם יהיו נקודות חוזק וחולשה הספציפיות להם. חלקם יצטיינו במשחקי ספורט וקורדינציה בעוד שאחרים דווקא טובים במשחקי קלפים או פוקר, וכן הלאה. Drink-a-Palooza הוא משחק בסגנון “הכל באחד” – וזוהי ערכה הכוללת שילוב של כמה משחקי שתייה מגניבים באותו הסט.

זה נותן לכל אחד במסיבה “הזדמנות לזרוח”, ועל הדרך ליהנות. עם משחקים שמתאימים עד ל-12 שחקנים, יש בו משהו לכל אחד – גם אם יש לכם קבוצה גדולה יחסית.

2. רולטת שוטים

זה מסוג המשחקים שתרצו לשחק אם אתם מנסים לתדלק באלכוהול במהירות לפני שאתם יוצאים או סתם כדי להרים את הערב. זה במיוחד מתאים לתחילת הערב במידה ותכננתם משהו מצחיק להמשך – כי ככל שהחתן לעתיד ישתה יותר, כך גדל הסיכוי שהוא (ושא הקבוצה) יזרמו עם התוכניות שלכם.

כשמו כן הוא, רולטת שוטים הוא משחק פשוט בו ממלאים כוסות משקה ומציבים אותם על כל אחד מהמספרים של הרולטה. אתם יכולים למלא כוס אחת בבירה, אחת בוויסקי איכותי, אחת בעראק זול וכדומה. כל אחד מהמשתתפים מהמר על מספר מסוים, ואם הכדור נוחת בהתאם עליו לשתות את כל מה שיש בכוס המתאימה.

3. ביר-פונג

ביר פונג (beer pong) הוא כנראה משחק השתייה הפופולרי ביותר בעולם. המשחק מבוסס על שילוב של בירה (Beer) ופינג-פונג (Pong) ובמהלכו השחקנים צריכים לזרוק כדור טניס שולחן מצד אחד של שולחן במטרה לקלוע לתוך אחת מכוסות הבירה שבצדו השני.

אם השחקן אכן הצליח לקלוע את הכדור לתוך כוס הבירה של השחקן בצד השני – על שחקני הצד השני לשתות את הבירה שבכוס שבה נחת הכדור. ניצחון מושג כאשר כל הכוסות של צד כלשהו ריקות, ובשלב זה על הצד המפסיד לשתות את כל כוסות הבירה שנשארו בצד המנצח – לרוב תחת הגבלת זמן כלשהי.

ביר פונג הוא אחד מאותם רעיונות למסיבת רווקים שנראים מתאימים באופן טבעי לכל ערב שאולי תכננתם. לא רק שנראה שכולם יודעים איך לשחק, אלא שזה גם מאד פשוט לארגן את המשחק ואין צורך בציוד מיוחד – אתם רק צריכים כמה כוסות פלסטיק, כמה כדורי פינג פונג – והרבה בירה.

(אפשר למצוא ברשת ערכות מוכנות במחירים נמוכים).

לקריאה נוספת: ביר פונג: חוקי המשחק, משימות והמלצות

4. ג’נגה שיכורים

זה אחד מהמשחקים למסיבת רווקים שאפשר לשחק גם ללא אלכוהול, כי בסופו של דבר, מי לא אוהב משחק חמוד של Jenga.

מצד שני, אפשר בקלות לשדרג את המשחק כדי להפוך אותו למתאים יותר למסיבת הרווקים. פשוט קחו טוש ורשמו כמה משימות על כל אחד מהבלוקים: לדוגמה, אפשר לרשום “אל תדבר למשך שארית המשחק” על בלוק אחד, או “גרום למישהו אחר לשתות” על אחר.

הדבר הנחמד בצורה הזו של המשחק הוא שאתם יכולים להיות יצירתיים ככל שתרצו, ואפשר אפילו להוסיף לו מוטיבים של “אמת או חובה” (או בגרסה היותר מבוגרת שלו, Never).

לאחר “שדרוג” הבלוקים, פשוט ממשיכים לשחק את המשחק כרגיל, רק שבכל פעם שמישהו שולף בלוק עם חוק או משימה עליו, עליו לבצע אותה. ואם המגדל נופל – מי שהפיל אותו חייב לסיים את המשקה שלו במיידית

משחקים למסיבת רווקים

5. קלפים נגד האנושות

לא משנה עד כמה אתה וחבריך מקסימים בחיי היום-יום שלך, מסיבת רווקים היא לרוב תירוץ להיות כמה שיותר פתוח וגס שאפשר. המשחק האולטימטיבי כדי לפתוח קצת הומור שחור באוויר הוא “קלפים נגד האנושות” (Cards Against Humanity) – משחק הקלפים האהוב על כולם עבור לילה של שכרות.

אם מעולם לא שיחקתם במשחק, זה עובד כך:

  • כל אחד בקבוצה שולף 10 קלפים לבנים.
  • האדם האחרון בקבוצה שהלך לשירותים ממונה להיות ה-“צאר”.
  • הוא יהיה אחראי להכריע מי ינצח בסיבוב.
  • הצאר שואל שאלה על סמך קלף שחור שנשלף מהחפיסה, ומי שנותן את התגובה האיומה והמצחיקה ביותר (מתוך הקלפים הלבנים שברשותו) הוא המנצח.

ערב מצחיק מאד לפניכם.

6. חפש את המטמון

הרבה מהרעיונות הטובים ביותר למסיבת רווקים מתחילים עם קצת יצירתיות סביב משחקים ישנים וטובים. הגרסה הזו של “מצא את המטמון” לא שונה, והיא טובה במיוחד ככל שאתה וחבריך משתכרים יותר ויותר.

כדי להתחיל, הכינו רשימה של דברים שכל אחד מהרווקים שלכם צריך להשלים בזמן שאתם מדלגים בין הברים השונים במהלך הערב. מי שצבר הכי הרבה הישגים בסוף הלילה הוא המנצח.

כמה רעיונות שרשימת מטלות עשויים לכלול:

  • שכנע בחורה לתת לך לשים את השפתון שלה, וקחו תמונה.
  • הזמן את הקוקטייל שנשמע הגרוע ביותר בבר.
  • מצאו קבוצת בחורות במסיבת רווקות ועשו איתן שוטים.

האפשרויות הן אינסופיות, רק וודאו שאתם בוחרים אתגרים שהחברים שלכם אשכרה יעשו, ואם אפשר לא דברים מטרידים מדי…

משחקים למסיבת רווקים

7. קינגס

עבור המשחק הזה תצטרכו חפיסת קלפים של Loaded Kings, כמו זו למשל. רוב חפיסות קלפי Loaded King עמידות למים, כך שלא תצטרכו לדאוג שהן ייפגעו בזמן שאתה משחק.

וכן, תצטרכו גם לא מעט אלכוהול.

החוקים של המשחק הזה קצת דומים לזה של הג’נגה – כל אחד מוזג חלק מהמשקה שלו לכוס במרכז השולחן, שולפים קלף מהחפיסה ופועלים בהתאם להוראות עליו. לדוגמה:

  • גן עדן – כולם מצביעים למעלה, האחרון שעושה זאת צריך לשתות.
  • המלך הרביעי שהוגרל – השחקן צריך לשתות כל מה שיש בכוס האמצעית.
  • חבר – בחר חבר ועשה איתו שוט.
  • מלך – שפכו את המשקה שלכם לכוס המרכזית.

אם רוצים, אפשר גם לשחק את המשחק עם חפיסת קלפים רגילה (כאשר משייכים לכל אחד מהקלפים את החוק המתאים).

וזהו, אלו היו כמה רעיונות מדהימים למסיבת רווקים כדי להתחיל נכון את הערב הגדול של החתן לעתיד שלכם.

יש לכם רעיונות למשחקים נוספים שלא ציינו? כתבו לנו בתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *