17 משחקי שתיה לזוג שירימו לכם את הערב

משחקי שתיה לזוג

אתה תמיד רואה צד אחר באנשים ברגע שהם שיכורים – וזו הסיבה שמשחקי שתייה הם כל כך פופולריים! אז אם אתם רוצים להכיר קצת יותר את בן או בת הזוג שלכם, נסו לשחק משחקי שתיה לזוג. לפעמים, אם בן או בת הזוג שלכם רציניים מדי, קצת אלכוהול יעזור להם להשתחרר, ויעזור לכם לראות צד חופשי יותר שלהם. על הדרך, המשחקים יעזרו גם לכם לשחרר כמה עכבות, ואולי להגיד לצד השני כמה דברים שתמיד רציתם.

אז בלי יותר מדי הקדמות – הנה רשימה של המלצות על כמה משחקי שתייה מהנים, מפוקפקים ושובבים שניתן לשחק בזוגות. המשיכו לקרוא כדי להכיר אותם.

משחקי שתיה לזוג

הנה כמה הצעות עבור משחקי שתיה לזוג שאנחנו אוהבים. קחו בחשבון שיצירתיות והנאה (של שני הצדדים) היא הדבר העיקרי: לא מדובר בחוקים שחקוקים בסלע, ומומלץ לשנות אותם בהתאם לאווירה, מצב הרוח של השחקנים ומה שבא לכם. העיקר שיהיה לכם כיף.

נתחיל.

1. משחק החידון

משחק החידון הוא משחק זוגי קלאסי שיעזור לכם להכיר את בן או בת הזוג שלכם טוב יותר. כל מה שאתם צריכים זה סט שאלות פיקנטיות וכמה כוסות משקה! הנה כמה שאלות שתוכל להתחיל איתן:

  • איפה נפגשנו לראשונה?
  • מה לבשתי כשנפגשנו לראשונה?
  • מתי התנשקנו לראשונה?
  • מתי אנחנו יוצאים לחופשה?

הצד השני צריך לשתות שוט על כל תשובה שגויה. כך גם לגביכם, אם אינכם יודעים את התשובות הנכונות.

אתם כבר בראש טוב? זה בדיוק הזמן “להגניב פנימה” למשחק את השאלה שתמיד רציתם לשאול את הצד השני ולא היה לכם אומץ.

2. סובב את הבקבוק

כמובן, זה לא המשחק “סובב את הבקבוק” הקלאסי שאנחנו מכירים מהילדות! כשאתם משחקים את המשחק הזה עם בן או בת הזוג, מתווסף לו טוויסט קטן! הרעיון של המשחק נשאר זהה, אבל במקום שהבקבוק יצביע על אדם, נסדר את המשחק ככה שהוא יצביע על חפץ – שוקולד, קצפת, או אולי תלבושת כלשהי. כשהבקבוק נוחת על אחד מהאובייקטים האלה, בצעו איתו משהו סקסי ודרמטי כדי לבדר את הצד השני.

ניתן לשחק את המשחק הזה עם תורות מתחלפים, ומי שלא מצליח לבצע את המשימה יצטרך לעשות שוט!

3. הצייר השיכור

גלו כמה שוטים נדרשים כדי להוציא את הפיקאסו הפנימי מתוך בן/בת הזוג שלכם. חוקי המשחק פשוטים – ציירו וגרמו לצד השני לנחש על מה חשבתם. זה קל, זה כיף, ממש כמו Pictunary עם קצת אלכוהול.

כדי להפוך את המשחק הזה למעניין עוד יותר (והרבה יותר רומנטי), אתם יכולים לצייר עם קצות האצבעות על כף היד או הגוף של בן או בת הזוג. התחילו על ידי ציור כל דבר פשוט, כגון לב או טבעת, כתבו את שם השותף שלך, או רק את ראשי התיבות. על כל תשובה שגויה, מזגו קצת משקה לכוס של הצד השני.

אתם יכולים גם להגדיר מסגרת זמן שבה צריך לקבל את התשובה הנכונה – נניח 20 שניות – ולהמשיך לצייר (ולשתות) עד שתקבלו את התשובה הנכונה!

זוג שותה

לקריאה נוספת – משחקים רומנטיים לזוגות: 21 משחקים לזוג שיוסיפו ניצוץ לקשר שלכם

4. רולטה רוסית

הוסיפו קצת כיף לדייטים שלכם עם המשחק הקלאסי הזה של רולטה רוסית. אם יש לכם סט כוסות שוט בהישג יד, מלאו שתיים מהן בג’ין או וודקה והשאר במים. ערבבו אותן כמה שאתם יכולים, ואז חלקו את הכוסות שווה בשווה ביניכם. עכשיו, שתו בתורות, ומי שישתה את האלכוהול ראשון יצטרך לבצע משימה.

בשלב הזה אתם יכולים לדרוש לבן הזוג שלכם לבצע כמה פעולות כמו ריקוד סקסי, שתיה של כוס נוספת, או לשיר לכם סרנדה רומנטית. כשאתם מסיימים, המשיכו למלא עוד כוסות באלכוהול והתחילו סבב נוסף!

5. שתי אמיתות ושקר

זהו אחד מאותם משחקי שתיה לזוג שנהדרים אם רק נכנסתם למערכת יחסים חדשה, והוא יכול לשמש בתור אחלה של הזדמנות ללמוד יותר אחד על השני. כדי לשחק במשחק הזה, אתם והצד השני תצטרכו – כל אחד בתורו – לספר דבר שקרי אחד ושני דברים נכונים על עצמכם. הצד השני צריך לנחש איזו מההצהרות היא השקר.

כדי לשחק במשחק:

  • התחילו בלספר שלושה דברים על עצמכם שמתוכם שניים נכונים, ואחד הוא שקר.
  • תנו לבן או בת הזוג לנחש מה אמיתי ומה לא.
  • על כל תשובה שגויה, הגישו לצד השני משקה. על כל תשובה נכונה, שתו אחד בעצמכם.

6. Never

משחק Never – שאין ממש איך לתרגם אותן לעברית (אולי בתור “לעולם לא”), הוא עוד משחק שיעזור לכם להתקרב לצד השני, ויעזור לכם ללמוד יותר אחד על השני.

התחילו לשאול שאלות את הצד השני. לדוגמה, אחד הצדדים אומר “נעצרתי פעם בגין מהירות מופרזת”. בשלב הזה, הצד השני מכריז האם עשה או לא עשה את הפעולה הזו. אם האמירה לא תקפה עבורך, תאמר “אף פעם”. אבל אם זה כן חל עליך, תאמר “עשיתי”. כך אתם והצד השני תכירו אחד את השני אפילו טוב יותר – ולמעשה אפשר לשחק את המשחק גם באופן חברתי עם זוגות אחרים.

7. משחק השאלות

משחק השאלות מתאים לזוגות שעברו כבר כברת דרך בזוגיות, ופחות לדייטים ראשונים. במשחק הזה, מתחילים בשאילת כמה שאלות לצד השני. השאלות האלו יכולות להיות קשורות לכל דבר, אפילו לחיים האישיים. אתם יכולים לחפור עמוק ככל שאתם רוצים, אבל חשוב לוודא שהצד השני מרגיש בנוח עם הסיטואציה. ניתן לשאול שאלות, כגון:

  • מתי נעבור לגור ביחד?
  • מתי נתארס?
  • מתי נוכל לפגוש את המשפחות אחד של השני?

במקרה שאתה או בן/בת זוגך בוחרים שלא לענות על אחת מהשאלות, אתם חייבים לעשות שוט.

8. ג’נגה שיכורים

זה אחד מהמשחקים שאפשר לשחק גם ללא אלכוהול, כי בסופו של דבר, מי לא אוהב משחק חמוד של Jenga.

מצד שני, אפשר בקלות לשדרג את המשחק כדי להפוך אותו למתאים יותר לאווירה מבוגרת – פשוט קחו טוש ורשמו כמה משימות או שאלות על כל אחד מהבלוקים, תנו לדמיון להתפרע וגרמו לצד השני לבצע משהו שובב. הדבר הנחמד בצורה הזו של המשחק הוא שאתם יכולים להיות יצירתיים ככל שתרצו, ואפשר אפילו להוסיף לו מוטיבים של “אמת או חובה”.

לאחר “שדרוג” הבלוקים, פשוט ממשיכים לשחק את המשחק כרגיל, רק שבכל פעם שמישהו שולף בלוק עם שאלה או משימה עליו, עליו לבצע אותה. ואם המגדל נופל – מי שהפיל אותו חייב לסיים את המשקה שלו באופן מידי.

אגב, זה משחק מומלץ גם לקבוצה – קראו עוד על משחקים למסיבת רווקים.

משחקי שתיה לזוגות

9. סולמות וחבלים

סולמות וחבלים הוא משחק שתייה לזוג שאנחנו מאד אוהבים – והוא ממש לא שונה מהמשחק הרגיל שכולנו מכירים. מצד שני, הוא כרוך בהרבה רומנטיקה וכמה כוסות וודקה. המשיכו לשחק כרגיל, רק שבכל פעם שאתם מטפסים על סולם, אתם צריכים לשתות שוט. הטוויסט האמיתי מגיע בכל פעם שאתה מחליקים במורד החבל (או ה-“נחש”, בגרסה העברית), כי הפעם עליכם יהיה להסיר פריט ביגוד. יש דרך טובה יותר להוסיף קצת אש לדייט?

10. הטלת מטבע

זה משחק שלא דורש אביזרים מיוחדים, רק מטבע פשוט, אבל הוא יכול להפוך ללוהט למדי עם כל ניחוש שבן הזוג שלכם עושה. התחילו בהטלת מטבע ובקשו מבן או בת הזוג לנחש על איזה צד הוא נחת. אם הצד השני מנחש לא נכון בפעם הראשונה, הוא יצטרך לשתות שוט. אבל אם הם מנחשים לא נכון גם בזריקה השנייה, הם צריכים להסיר פריט לבוש אחד.

11. לא לצחוק

שמירה על פנים רציניות זה משהו שיכול להיות מאתגר, אבל גם יכול להיות כיף – ופרוע – ללא ספק! כדי להתכונן למשחק הזה, הכינו מראש כמה בדיחות מצחיקות, רשמו אותן על פתקים והכניסו לקערה. עכשיו, אחד מכם צריך לבחור פתק מהקערה ולהקריא את מה שכתוב עליו.

המטרה של המשחק היא לשמור על הפנים שלכם רציניות בזמן הקריאה, ולא להראות שום הבעה או צחוק. מי שפורץ מצחוק מפסיד ראשון בסיבוב וצריך לשתות שוט.

12. איקס עיגול רומנטי

אנחנו בטוחים שאף פעם לא תיארתם שאיקס עיגול יכול להיות חלק מרשימת משחקי שתיה לזוג – אבל האמת היא שניתן להפוך את המשחק הזה להרבה יותר רומנטי בקלות, על ידי התאמה אישית שלו. קחו דפי נייר, ציירו עליהם את רשת המשחק, ובכל ריבוע רשמו פעולה רומנטית כלשהי – נשיקה, חיבוק וכדומה.

כאשר כל אחד מהצדדים בחר את הריבוע בו הוא משחק, שניכם צריכים להשלים את הפעולה המתוארת ורק אז לשחק את התור הבא. מי שמפסיד במשחק שותה שוט. רוצים לשדרג? במקרה של תיקו, שני הצדדים שותים.

13. אמת או חובה

משחק “אמת או חובה” הוא פייבוריט של כל הזמנים שאפשר לשחק בכל אירוע, אפילו במהלך מסיבת שתייה זוגית רומנטית. חוקי המשחק הזה דומים למשחק “אמת או חבה” רגיל – אבל עם כמה טוויסטים. בכל פעם שהצד השני בוחר “אמת”, אמרו להם לענות על השאלה בכנות. במקרה שבן או בת הזוג לא עונים בכנות, הם יצטרכו לעשות שוט. באופן דומה, על כל “חובה”, אם האדם לא מצליח לבצע את המשימה, עליו לשתות.

14. הכי סביר ל…

זהו משחק שאלות שכולל שאילת כמה שאלות כמו:

  • “מי הכי סביר שלא יתקלח במשך שבוע?”
  • “למי יש סיכוי גבוה יותר לבגוד?”
  • “מי סביר שיסתיר משהו?”

משחקים כאלה הם לא רק מהנים אלא גם חושפים הרבה על הבחירות, ההעדפות ואורח החיים של בן/בת הזוג.

כדי לשחק במשחק הזה, הכינו מראש כמה שאלות בקערה. הוציאו פתק אחד בכל פעם וקראו את השאלה בקול רם. כעת, גם אתם וגם הצד השני צריכים להצביע על האדם שיש לו סיכוי גבוה יותר לעשות את מה שנאמר. אתם יכולים להצביע גם על עצמכם. בכל פעם שאתם והצד השני עושים בחירה שונה, שניכם תצטרכו לשתות שוט.

15. מי שצוחק שותה

זה די דומה למשחק שתיארנו בסעיף 11, אבל פה מדובר על משחק שתייה מצחיק שכולל צפייה בסרטונים מצחיקים. המשחק משוחק בדרך כלל לאחר ששני הצדדים כבר שתו קצת, כדי להכפיל את ההנאה.

אז מה עושים? פשוט צופים יחד בסרטונים מצחיקים (כאלו ששני הצדדים לא ראו בעבר) – ומי שצוחק ראשון חייב לשתות שוט. כמה פשוט, ככה מהנה.

משחקי שתיה לזוג

16. שריידס (משחק פנטומימה)

למשחק הזה אין באמת שם עברי, אבל כולנו מכירים אותו. מדובר על משחק פנטומימה של מילה או ביטוי. מכינים פתקים עליהם מילים, ביטויים, שמות של סרטים וכדומה – ומניחים אותם הפוכים בסלסילה. כל אחד בוחר פתק, ובתורו עולה ומנסה לתאר את המילה שבחר ללא שימוש בדיבור, כאשר הצד השני צריך לנחש את המילה.

למרות שמדובר במשחק קבוצתי בעיקר, זה בהחלט אפשרי עבור שני אנשים לשחק בו. ומעבר לכך, אם זה רק אתם והצד השני משחקים – זו הזדמנות מופלא להעלות ביטויים אישיים המוכרים רק לשניכם. רעיונות לדוגמה – סרטים אהובים, בדיחות פנימיות, ביטויים ששניכם משתמשים בהם הרבה ותחומי עניין משותפים.

ניחוש שגוי = שתיה של שוט.

17. תחרות מבטים

תחרות מבטים אולי נשמעת כמו אחד מאותם משחקי ילדים משעממים – אבל היא לא, וזה לא כל כך קל כמו שזה נראה מהצד. אם אתם ביחד הרבה זמן, בהחלט כדאי לכם לנסות לשחק במשחק הזה. עצרו רגע ותחשבו – מתי בפעם האחרונה באמת הסתכלתם בעיניים של מישהו – בטח בן או בת הזוג שלכם – לאורך זמן?

מדובר על משחק פשוט שאפשר לשחק בו עם כל אחד, בכל עת. אבל, אם יש לכם לילה זוגי, ניתן להפוך אותו לרומנטי יותר ולשלב גם קצת אלכוהול. כדי לשחק במשחק הזה, אתה צריך לבהות זה בעיניים של זה מבלי למצמץ או להסיט את המבט. מי שממצמץ ראשון שותה.

לסיכום

הכל הופך להיות יותר מרגש ומעניין עם בן זוג, וזה נכון גם לגבי משחקי שתייה! הם מקרבים אותך אל בן / בת הזוג שלך, מסירים את העכבות ועוזרים לנו ליהנות קצת בתוך הקיום היומיומי המונוטוני. המשחקים החמודים הללו יאפשרו לכם לתבל את הקשר ולהוסיף קצת רומנטיקה וחדשנות לערבים סטנדרטיים עם בן או בת הזוג – ולרוב הם לא דורשים הכנה מוקדמת או אביזרים מיוחדים, וכל אחד יכול לשחק בהם.

השאירו את העכבות שלכם בצד בפעם הבאה שאתם נהנים ממשקה עם הצד השני שלכם, ושחקו משחקי שתיה לזוג – אלו שתיארנו או אחרים – עבור ערב רומנטי שיהיה קשה לשכוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *