איך לצייר חייזר: מדריך פשוט לציור חייזר חמוד

ציור חייזר

אנו ממשיכים עם המדריכים שלנו בסדרת “איך מציירים”, בה אנחנו מלמדים אתכם איך ניתן לאייר בצורה בסיסית ומהירה חיות, חפצים ודמויות שונות – בקלות ובמהירות. והפעם נלמד איך לצייר חייזר.

קחו בחשבון שלא מדובר בציור חייזר מפואר מדי, בטח לא פורטרט ריאליסטי ומורכב, אלא פשוט איור מהיר וקל לביצוע שישדרג לכם את השרבוטים. ממש כמה פסים קטנים וסיימנו.

אם יש לכם כמה תלמידים צעירים שמחפשים לצייר חייזר, או שאתם רוצים ללמוד בעצמכם, אז זו המדריך המושלם עבורם. מבוגרים שמעדיפים את הסוג המפחיד או “ריאליסטי” יותר יכולים להמשיך לחפש, מכיוון שאנחנו בטוחים שיש מקומות אחרים באינטרנט שמראים איך לצייר אותם. בכל מקרה, זה כיף לדמיין את החייזרים כיצורים ירוקים וחמודים, ולסייר אותם בהתאם.

אחרי ציור החייזר, אתם מוזמנים להוסיף אלמנטים נוספים ברקע של הציור, כמו כוכבי מערכת השמש או דמויות נוספות.

מדריך לציור חייזר

הנה סרטון קצר שמדגים איך לצייר חייזר:

כמה עובדות מעניינות על חייזרים

האסטרונומיות מרגרט טרנבול וג’יל טרטר ממכון קרנגי בוושינגטון, ערכו רשימה של 17,129 כוכבים שסביר להניח שיש להם כוכבי לכת שיכולים לתמוך בחיים מורכבים.

לפי טרנבול, כוכבים חייבים להיות בני 3 מיליארד שנים לפחות (כדי לאפשר זמן לצורת החיים להתפתח), בעלי מסה נמוכה ובעלי רמות גבוהות של ברזל (יש צורך במתכות כדי ליצור כוכבי לכת סלעיים דמויי אדמה).

בראש הרשימה נמצא אפסילון אינדי A, כוכב כתום עמום במרחק 11.8 שנות אור בלבד, בפינה המקומית שלנו של שביל החלב.

האסטרונום פרנק דרייק עשה את הניסיון המדעי הראשון ליצור קשר עם חייזרים בשנת 1960, כאשר השתמש בצלחת רדיו באורך 85 רגל במצפה הכוכבים הלאומי במערב וירג’יניה כדי להאזין לאותות משני כוכבים סמוכים. לא שמענו על זה עד עכשיו כי החיפוש שלו – כמובן – לא הצליח.

המאמצים המתוחכמים יותר של מכון SETI במאונטיין וויו, קליפורניה, לא הצליחו יותר. מאז 1995, הפרויקט הזה (במימון פרטי) סרק יותר מ-1,000 כוכבים, בעלות של 5 מיליון דולר בשנה, עבור הניסיון לשמוע אותות רדיו של חייזרים. סת’ שוסטק, אסטרונום בכיר ב-SETI, מעריך שמערך הטלסקופים הזה בעל 350 אנטנות “יפגע באות עד שנת 2025”.

נקודות סבירות ביותר לחיים חייזרים במערכת השמש שלנו: נקודות מסוימות מתחת לקרקע בכוכב מאדים, נקודות חמות בירח של שבתאי (שהקוטב הדרומי שלו מכיל גייזרים), וירחיו של צדק אירופה וקליסטו (שקרום הקרח שלהם עשוי להסתיר אוקיינוסים עצומים של מים).

אולי תצפית העב”מים המוקדמת ביותר בהיסטוריה התרחשה בשנת 1450 לפנה”ס, כאשר המצרים ראו עיגולי אור בהירים בשמים.

צלחת מעופפת
צלחת מעופפת

בשנת 1957, אנטוניו וילאס בואס, חקלאי ברזילאי, דיווח שהוא נחטף על ידי חייזרים נובחים שכיסו אותו בג’ל והזדווגו איתו. כך נוצר תקדים למפגשים עם חייזרים: במחקר של הרווארד משנת 2003, שבעה מתוך 10 אנשים שהצהירו שנחטפו על ידי חייזרים אישרו תחת היפנוזה שהם שימשו לניסויים על ידי החוטפים החייזרים שלהם.

בחלל אף אחד לא יכול לשמוע אותך מתעטש: חיידק הסטרפטוקוקוס מיטיס, חיידק שמדביק את האף והגרון, נשלח בטעות לירח על סיפון הגשושית של Surveyor 3. הוירוסים עדיין היו בחיים כאשר האסטרונאוטים של אפולו 12 שלפו את מצלמת הגשושית שנתיים וחצי לאחר מכן.

אולי הפחדנו אותם: מדענים ניסו לתאר בני אדם לחייזרים לראשונה ב-1972, כשקרל סייגן ופרנק דרייק עיצבו לוח עם גבר ואישה עירומים עבור החללית Pioneer 10. אחר כך שלחנו את הפסקול – שתי הגשושות של וויאג’ר, שהושקו ב-1977, כללו תקליט מצופה זהב בגודל 12 אינץ’ ובו קריאות לווייתנים, ברכות ב-55 שפות אנושיות ושיר עם בולגרי.

ב-30 בספטמבר 2006, המרכז הצרפתי לחקר החלל הלאומי הקרין את Cosmic Connexion, תוכנית טלוויזיה המכוונת לחוצנים, אל כוכב דמוי שמש בשם Errai במרחק 45 שנות אור מכדור הארץ. הסרטון אמור להגיע אליהם ב-2051.

איך לצייר חייזר
ציור חייזרים חמוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *