איך לצייר כוס קפה: מדריך מאויר

ציור כוס קפה

אנחנו מתקדמים עם סדרת המדריכים שלנו בנושא “איך מציירים” – עבור עוד כמה דוגמאות, ראו בתחתית העמוד – בה אנחנו מלמדים איך לאייר בצורה פשוטה חפצים, חיות ודמויות שונות, בקלות ובמהירות. והיום, נלמד ביחד איך לצייר כוס קפה.

חשוב להבהיר מראש שלא מדובר בציור מתוחכם מדי, ובטח לא מיועד למאיירים מתקדמים או מקצועיים, אלא פשוט נועד לשמש כבסיס התחלתי עבור איור מהיר וקל לביצוע, שישדרג את תהליך האיור שלכם ויתן לכם נקודת פתיחה טובה.

לא צריך הרבה: דף נייר, עיפרון או עט לבחירתכם, ואנחנו מוכנים להתחיל.

איך לצייר כוס קפה

הנה מדריך לציור כוס קפה כשישה שלבים פשוטים.

איך לצייר כוס קפה

עקבו אחר השלבים הבאים, בהתאם לאיור לעיל:

  1. ציירו אליפסה.
  2. ציירו חצי עיגול היוצא משתי הקצוות של האליפסה שציירנו. התוצאה תהיה בסיס הכוס.
  3. ציירו את הידית של הכוס באמצעות שני חצאי עיגולים קטנים לצדה.
  4. ציירו אליפסה גדולה יותר – זוהי התחתית של הכוס.
  5. מלאו את הכוס הנוזל באמצעות השחרה של האיזור, והוסיפו שלושה פסים מסתלסלים שייצגו את האדים החמים שעולים מן כוס הקפה שלנו.
  6. להשלמת האיור, הוסיפו הצללה בצד הכוס.

כמה עובדות מעניינות על קפה

קפה הוא השם הכולל למספר משקאות חמים וקרים, המבוססים על מיצוי שמנים אתריים, המופקים מפולי צמח הקפה. התמציות מופקות מן הפולים על ידי קלייה וטחינה שלהם, וחליטה או בישול של האבקה המתקבלת במים. משקאות הקפה ידועים כמעוררים, בעיקר בגלל הקפאין המצוי בפולים.

מקור הקפה הוא באתיופיה. על פי האגדה, רועי עזים במאה ה-9 שמו לב שהעיזים נראות “רוקדות” אחרי אכילת פירות יער. נזיר מקומי הכין משקה מאותם גרגירים – שהיו כמובן פולי הקפה – ומצא שהוא גורם לו להישאר ער במהלך הלילה.

קפה הוא הסחורה השנייה הנסחרת ביותר על פני כדור הארץ (הראשונה היא שמן), וישנם כ -25 מיליון חקלאים בכ-50 מדינות המעורבים בייצור קפה. 40% מהקפה בעולם מופק בברזיל, עם תפוקה כפולה מהמדינות במקום ה-2 וה-3, קולומביה ווייטנאם.

כ -2.25 מיליארד כוסות קפה נצרכות מדי יום ברחבי העולם. ישראל היא צרכנית גדולה יחסית של קפה, עם ממוצע של 3.5 כוסות קפה לאדם ליום.

לקריאה נוספת: איך לצייר גלובוס | איך לצייר מכונית | איך לצייר אופניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *