בוק דיפוזיטורי (Book Depository) – כל מה שצריך לדעת לפני קניה

book depository

בוק דיפוזיטורי (Book Depository) הוא אתר בריטי למכירת ספרים שמציע משלוח חינם למעל 160 מדינות, בתוכן ישראל, אשר הוקם לראשונה ב-2004 על ידי עובד אמזון לשעבר. המודל שלו היה כל כך מוצלח, עד שב-2011 הוא נרכש על ידי אמזון עצמה, והחל מ-2013 הוא אפילו מאפשר לרכוש ישירות בשקלים. אם יש לנו דבר אחד להגיד עליו: מדובר על החלום הרטוב של אוהבי הספרים, אבל לא רק – תמצאו בו פאזלים, משחקים, יומנים, מתנות ומגוון רחב של מוצרים – והכל במחירים ממש זולים ומשלוח חינם לישראל.

האתר הזה הוא כל כך מוצלח (אפילו את לוח הקטאן שלי הזמנתי משם) שהחלטנו להקדיש לו פוסט משלו – גם כדי לחשוף אותו טיפה יותר, אבל בעיקר כדי להסביר איך לנצל את מלוא ההנחות והמבצעים השווים שהאתר מציע.

נתחיל.

בוק דפוזיטורי
Book Depository – לחצו לכניסה לאתר

למה אנחנו אוהבים את בוק דיפוזיטורי

אז דבר ראשון, למה אנחנו כל כך אוהבים את האתר הזה?

ראשית, הוא ככל הנראה האופציה הזולה ביותר ברשת לקניית ספרים. בוק דיפוזטורי מציע שיטת תמחור ייחודית בה המחירים זהים לכל גולש, וכוללים בתוכם את עלות המשלוח – כך שלמרחק מהמחסנים בבריטניה אין חשיבות – הזמנה לישראל, לאוסטרליה או לארה”ב תסתכם באותו המחיר. ושלא תטעו: זה יוצא ממש זול.

לפי בדיקה מדגמית שערך מגזין “דה מרקר” (מקור) לגבי עלויות של 16 ספרים, במגוון טווחי מחיר ונושאים, יצא כי האתר Book Depository היה זול יותר מאמזון בכל המקרים שנבדקו. בנוסף, האתר היה זול ב-38% נוספים מהמחיר הנמוך ביותר שהם מצאו בחנויות הספרים בישראל. לעתים היה מדובר בחיסכון של עד 100 שקל לספר.

מבדיקה שאנחנו עשינו – כולל על כמה ספרים שקנינו וכתבנו עליהם פה באתר (כמו כלבם של בני בסקרוויל למשל) – הפרשי המחירים האלו לא רק עדיין קיימים כיום, אלא שהם אפילו התרחבו. ולכן עבור קניית ספרים באנגלית, “בוק דפוזיטורי” הוא הבחירה המומלצת שלנו.

אבל זה לא רק המחיר – אלא גם המגוון.

למרות שהאתר התחיל את דרכו כאתר למכירת ספרים (ומכאן שמו) – מאז שהוא נקנה על ידי אמזון הוא נהנה מהתרחבות גדולה למגוון רחב של מוצרים שונים. פאזלים, משחקים, ערכות יצירה, חוברות צביעה ופעילות – יש באתר הזה אין סוף של דברים שווים.

השתכנעתם? יופי! אבל מה חשוב לדעת לפני קניה?

מדיניות משלוחים

יש שני דברים עיקריים שחשוב להבין בכל מה שנוגע לאתר Book Depository. הראשון הוא המודל בו הם עובדים: לאתר יש מחסנים בכל רחבי העולם, מה שמוזיל עבורם את העלויות ומאפשר להם להציע משלוח חינם. מנגד, זה אומר שיכול להיות שהזמנה של שני ספרים תגיע בשני משלוחים נפרדים, פשוט כי כל ספר נשלח אלינו ממחסן אחר.

זה בכלל לא נורא, כי כאמור אין באתר דמי משלוח (עלות המשלוח כלולה בתוך המחיר), כך שמספר החבילות בכלל לא משנה – אבל יכול להיות טיפה מוזר למי שלא מודע לכך. קחו בחשבון שככה זה עובד, ואל תחשבו שיש טעות במידה וקיבלתם רק חלק מההזמנה שלכם. קצת סבלנות ומשלוח נוסף יגיע.

מצד שני, למרות שההזמנות ברוב המקרים מפוצלות, עדיין אנחנו לא ממליצים לעבור את ה-75$ שפטורים ממע”מ בכל הזמנה בודדת. בתכלס אין באמת סיבה שלא לעשות את זה כי המשלוח, כמו שכבר אמרנו, הוא חינם.

כאשר תיכנסו לקנות באתר הוא כנראה יזהה שאתם מישראל ויקבע מראש את המטבע לשקלים. אם אתם רוצים לוודא שלא עברתם את סכום ה-75$, תמיד תוכלו לשנות את המטבע באמצעות בחירה מהתפריט המופיע בפינה הימנית העליונה של המסך:

book depository מטבע
החלפת מטבע באתר Book Depository

בנוסף לכך, מומלץ לרשום את מספר הטלפון שלכם בשורת הכתובת Address 2 בזמן ביצוע ההזמנה – זה מוודא כי מספר הטלפון מודפס על החבילה ועוזר לדואר ישראל ליצור אתכם קשר ולשלוח אליכם הודעה כשהחבילה מגיעה.

החזרות ושירות לקוחות

האתר מאפשר לבטל הזמנה תוך 30 יום מרגע קבלתה באמצעות מילוי טופס ביטול מקוון. לאחר ביטול ההזמנה, יהיה עלינו להחזיר את המשלוח אליהם תוך 14 יום. ברגע שהיא תגיע אליהם, הם יחזירו את הכסף תוך 14 יום באמצעות אמצעי התשלום ששימש לביצוע הרכישה.

במידה וההזמנה מבוטלת ללא סיבה, עלות המשלוח עבור חזרת הפריט לאתר תהיה עליהנו. מנגד, אם נעשתה טעות בהזמנה או שהמוצר פגום עלות המשלוח תהיה על האתר.

שירות הלקוחות של בוק דיפוזיטורי הוא מצוין, וברוב המקרים הם עונים תוך 24 שעות ממועד הפניה. ניתן לעשות את זה באמצעות הטופס בעמוד הבא. נסו לכלול בפניה את מספר ההזמנה שלכם, זה ממש יעזור לקבלת מענה מהיר יותר.

מבצעים בוק דפוזיטורי
לחצו לכניסה לעמוד המבצעים

עמוד המבצעים של בוק דיפוזיטורי וקודי הנחה

עמוד המבצעים של האתר -שנקרא Bargain Shop, “חנות מציאות” – הוא המקום שמרכז את מיטב הדילים הטובים ביותר לאותו הרגע. הוא מציג את הספרים או הפריטים עם ההנחות הגבוהות ביותר בכל אחת מהקטוגריות של האתר, ויש בו הזדמנויות שוות למצוא הנחות מעולות על ספרי ילדים, בישול ולייפסטייל, כמו גם פריטי יצירה, אמנות וצילום. ההמלצה שלנו – התחילו כל שיטוט באתר בעמוד הזה.

כניסה לעמוד המבצעים של Book Depository

עוד כמה קודי הנחה שהצלחנו למצוא:

  • נסו להזין את הקוד TH10 על מנת לקבל 10% הנחה נוספים.
  • קוד ההנחה TOP10 יאפשר לקבל 10% הנחה נוספים עבור עשרת הספרים בכל אחת משש הקטגוריות האהובות ביותר של האתר.

כמובן שהקודים האלו משתנים מעת לעת – ולפעמים יש מבצעים שווים אפילו יותר. אנחנו ננסה לשמור על העמוד הזה מעודכן עם קודי ההנחה הכי מעודכנים, כך שכדאי לחזור ולבדוק פה מדי פעם.

בו' דיפוסיטורי

Book Depository – לסיכום

אם אתם מחפשים לקנות ספרי קריאה, יומנים, חוברות צביעה ועבודה, משחקי לוח וכל דבר אחר בסגנון – בוק דיפוזיטורי הוא האתר עבורכם. מעבר לשירות אמין ואיכותי, מחירים שווים (ומשלוח חינם לישראל) וגב ענק של אימפריה כמו אמזון, יש בו גם מגוון עצום שרק עושה חשק להזמין ולהזמין.

במידה ויש לכם המלצות נוספות, שאלות או הערות על מה שכתבנו, נשמח לשמוע מכם בתגובות!

ועד אז – תבלו!

2 Comments on “בוק דיפוזיטורי (Book Depository) – כל מה שצריך לדעת לפני קניה”

  1. יש ספר שאני רוצה להזמין באתר אבל הוא מופיע בכמה גרסאות.. כריכות שונות, מספר עמודים שונה..
    כולם תחת אותו שם ואותו מחבר כמובן.
    איך אפשר לדעת מה הספר המקורי? מה הספר שעלי להזמין?

    המון המון תודה על הפוסט!

    1. היי קורל,
      אכן לפעמים יש באתר גרסאות שונות של אותו הספר, פשוט מדובר במהדורות שונות ואנחנו מניחים שהתוכן בפנים זהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *