איך לצייר מתנה: מדריך מאויר

איך לצייר מתנה

אנחנו מתקדמים עם סדרת המדריכים שלנו בנושא “איך מציירים” – עבור עוד כמה דוגמאות לציורים פשוטים, ראו בתחתית העמוד – בה אנחנו מלמדים אתכם כיצד לאייר בצורה פשוטה חפצים, חיות ודמויות שונות, בקלות ובמהירות. והיום, נלמד ביחד איך לצייר מתנה.

חשוב להבהיר מראש שלא מדובר בציור מתוחכם מדי, ובטח לא מיועד למאיירים מתקדמים או מקצועיים, אלא פשוט נועד לשמש כבסיס התחלתי עבור איור מהיר וקל לביצוע, שישדרג את תהליך האיור שלכם ויתן לכם נקודת פתיחה טובה.

לא צריך הרבה: דף נייר, עיפרון או עט לבחירתכם, ואנחנו מוכנים להתחיל.

איך לצייר מתנה

הנה מדריך קצר לציור אריזת מתנה בשישה שלבים פשוטים.

איך לצייר מתנה
  1. ציירו מלבן.
  2. ציירו שלושה קווים אלכסוניים היוצרים מהפינות של המלבן.
  3. ציירו שני משולשים חופפים בראש המלבן – אלו יהיו הבסיס לסרט שעוטף את המתנה.
  4. השלימו את הקופסה עם ציור של שני קווים נוספים.
  5. ציירו 12 קווים שמחלקים את הקופסה לכמה חלקים, ובעצם יוצרים את השרטוט של הסרט העוטף את המתנה.
  6. הוסיפו הצללה ופרטים קטנים, וזהו – סיימנו!

כמה עובדות מעניינות על מתנות

המתנה הגדולה ביותר שאי פעם ניתנה במהלך ההיסטוריה היא פסל החירות, שנמצא בניו יורק וניתן לארצות הברית במתנה על ידי צרפת בשנת 1881.

הצעצוע היקר ביותר שניתן במתנה הוא בובת אקשן של חייל ג’י-איי-ג’ו. הגרסה המקורית משנת 1963 של הגיבור האמריקאי נמכרה בכ-200,000 דולר באוגוסט 2003.

המנהג של נתינת מתנות נעשה כבר בתקופה הקדומה של רומא העתיקה. ביום הראשון בינואר, (המעבר הרשמי בין קיץ לחורף), הרומאים היו נוהגים לתת זה לזו מתנה במהלך החגיגות. זה החל ראשית בענפים ירוקי עד והמשיך והתפתח למאכלים מתוקים – כסמל לשגשוג לתחילת השנה החדשה.

מספר מחקרים חוזרים ומצביעים על העובדה שמתן מתנות זו התנהגות חברתית אינהרנטית בבני האדם, וזה עוזר לחזק ולהגביר את רמת היחסים הבינאישיים אחד עם השני. שיתוף בדברים שאחרים רוצים לקבל היא דרך פשוטה ליידע אותם שאכפת לך מהם.

לקריאה נוספת: איך לצייר גלובוס | איך לצייר מכונית | איך לצייר אופניים | איך לצייר כוס קפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *