הדפסת מדבקות בבית: איך להכין מדבקות חמודות להדפסה ביתית

מדבקות ביתיות

יש משהו בעבודה יצירתית עם נייר שפשוט מרגיע אותי. ולמה לא בעצם? יש אינסוף דרכים להיות יצירתיים עם נייר, וכל כך הרבה טכניקות מעניינות לנסות (היוש קווילינג). הדפסת מדבקות בבית היא דרך פשוטה – הכנסה של הרגל לבדוק את טמפרטורת המים, אם תרצו – ולעשות טבילה בים היצירתי שהוא אמנות הנייר.

וזה הנושא של הפוסט של היום, בו נלמד איך להכין מדבקות ביתיות בצורה קלה ומהירה. לאחר מכן נוכל להשתמש בהן לקישוט יומן, אריזת מתנות, עבודות יצירה שונות ועוד. וכן, הן מושלמות גם לילדים וגם למבוגרים!

יאללה, נתחיל.

הדפסת מדבקות: ציוד נדרש

  • מדפסת ביתית
  • מספריים
  • נייר מדבקה – אחד כזה שניתן להדפיס עליו, כמו זה למשל.
  • פורמט גרפיקה למדבקות .

שלבי הכנה

כך נייצר מדבקות ביתיות בכמה שלבים פשוטים:

1. הורדת הגרפיקה

מתחילים בהורדת קובץ המדבקות להדפסה. מצאנו ברשת קובץ חמוד המכיל חמישה עיצובים שונים של מדבקות, שחוזרים על עצמם בגדלים שונים – כך שדף אחד ייצר לנו 20 מדבקות שונות. ניתן ללחוץ כאן להורדה שלו.

מנגד, אתם יכולים לייצר לעצמכם כל עיצוב של דף מדבקות על ידי חיפוש שלהן ברשת, העתקת התמונות והדבקתן בקובץ “וורד” להדפסה נוחה.

2. הדפסה על דף המדבקה

אחרי שיש לנו את העיצוב שלנו, נצטרך להדפיס אותו על נייר המדבקה שבחרנו. כדי להבטיח גודל וגזירה נכונים, הקפידו להדפיס את התמונה בגודל של 100%. אם תשנו את גודל המדבקות, ודאו שהן נכנסות בצורה נכונה על העמוד לפני ההדפסה באמצעות אפשרות “הצג לפני הדפסה”.

לאחר מכן נוודא שאנחנו מניחים את נייר המדבקה במדפסת כך שהדיו יודפס על צד המדבקה של הדף, ולא על הגב שלו. נוודא גם שאנחנו מדפיסים בצבע באיכות גבוהה ולא בחור לבן – ונדפיס.

הנה נייר מדבקה שאנחנו אוהבים:

3. גזירה

כעת, לאחר שהמדבקות שלנו מודפסות, אנחנו יכולים לבחור את שיטת החיתוך המועדפת עלינו. אם אתם מתכננים לגזור ידנית את המדבקות, פשוט השתמשו בזוג מספריים חדים כדי לחתוך סביב כל אחת מהן. נסו להשאיר כמות שווה של שטח לבן סביב כל הצדדים של המדבקה. בשיטה הזו נוכל לחתוך בצורה מעט יותר בצורה חופשית, בלי לדאוג לגזירה מדוייקת מדי או הקפדה על פרטים קטנים.

4. הדבקה

וזהו, סיימנו! הדפסת מדבקות בבית זה לא תהליך כזה מסובך, נכון?

כל מה שנשאר לנו הוא להדביק את המדבקות שלנו על יומן הנקודות שלנו, כחלק מיצירת נייר יפה או כדי לשדרג אריזת מתנה.

לקריאה נוספת

מחפשים עוד פעילויות נחמדות ופשוטות שיעזרו לכם לקשט את הסביבה? מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו על גילוף חותמות, או את הפוסט הנפלא שמסביר על ציור על חלוקי נחל.

יש לכם שאלות, הארות או סתם רוצים להגיד שלום? נשמח לשמוע מכם בתגובות, ממש פה למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *