סקירת משחק: מונופול ריק ומורטי

ריק ומורטי

הצטרפו לריק, מורטי ומשפחת סמית וחפשו את הניצחון במשחק “מונופול ריק ומורטי” באמצעות קנייה, מכירה וסחר במגוון רחב של אתרים מפורסמים מהמולטיברס – כולל ממד Cromulon, Gazorpazorp ו-Planet Squanch (ועוד כמה אתרים מפורסמים מכדור הארץ שלנו).

כמו שכתבנו על קטאן משחקי הכס שסקרנו פה לא מזמן – כשלוקחים משהו אחד שאנחנו אוהבים (משחק לוח נפלא) ומשלבים אותו עם משהו נוסף שאנחנו אוהבים (סדרת טלוויזיה נפלאה) – התוצאה היא משהו שאנחנו פשוט חייבים לנסות.

מה המשחק כולל:

במקום הדמויות הרגילות של השחקנים (נו, אלה שאתם מכירים – נעל, כובע וכד’) – אתם יכולים לבחור מתוך שש דמויות חמודות אחרות: תג מועצת הריקים, תיבת Meeseeks, אקדח פורטל, פלומבוס, דגם מוקטן של הספינה של ריק והקסדה של סנאפלס.

לוח המונופול מעוצב במיוחד עם מקומות ודמויות מהסדרה. במקום בתים ומלונות נשתמש ב- Flooble Cranks ו-Gooble Boxes (אלוהים יודע איך מתרגמים את זה). וכמובן, שטרות כסף מותאמים.

מונופול ריק ומורטי

רוצים לראות איך זה נראה בזמן משחק?

מוזמנים לצפות בסרטון הבא, מתוך ערוץ יוטיוב שאוהב לשדר משחקי לוח בזמן אמת. שימו לב – זה לא סרטון הדרכה של איך לשחק מונופול (בשביל זה כתבנו פוסט מיוחד). מדובר על צילום של משחק אמיתי בין אנשים, שלא תמיד משחקים לפי הכללים הרשמיים של המשחק.

מה חשבנו?

המשחק עצמו מאד דומה למונופול הרגיל, אין בו הברקה משחקית כלשהי. אבל לוח המשחק, הכלים, הקלפים השונים וכל הנראות סובבת סביב דמויות ומוטיבים של “ריק ומורטי”, וזה עשוי בצורה מספיק טובה על מנת לרענן קצת את המשחק המסורתי, ולהכניס בו עניין מחודש.

לסיכומו של דבר: למעריצים האדוקים של “ריק ומורטי” – ואנחנו יודעים שיש לא מעט כאלו – זו יכולה להיות אחלה של מתנה.

איפה מוצאים מונופול ריק ומורטי?

לצערנו לא הצלחנו למצוא את המשחק בחנויות בארץ, וזה בסך הכל הגיוני, כי מעריצי התוכנית הם עדיין לא שוק כל כך גדול. מצד שני, בתור מעריצים נלהבים של “ריק ומורטי”, ברגע ששמענו על המונופול הזה היינו פשוט חייבים למצוא אותו – והגענו למקום היחיד שאפשר למצוא בו הכל, האינטרנט. או יותר נכון: אמזון.

לחצו על מנת להיכנס לעמוד המוצר באמזון

לסיכום

יצא לכם לשחק במשחק? כתבו לנו מה חשבתם!

מצאתם מקום אחר שאפשר לקנות את המשחק ממנו, או להזמין במחיר זול יותר? כתבנו לנו ונעדכן את הפוסט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *